شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

پرواز مستقیم ایران‌ایر از پاریس به کشور

پنجشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۲۹
کد مطلب: 468985
شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نخستین پرواز مستقیم از اروپا به ایران را پس از سال‌ها توقف از سرگرفت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) روز گذشته برای نخستین بار در چند سال گذشته پرواز مستقیم بدون توفقی را از پاریس به تهران انجام داد.
 
به نوشته وبگاه «صدای امریکا » یک فروند هواپیمای مسافربری شرکت هواپیمایی ایران ایر با پرواز 732 پاریس روز گذشته (سه‌شنبه) ساعت 14 به وقت محلی، فرودگاه «اورلی » در پاریس را ترک کرده  و در ساعت  به وقت محلی22 در فرودگاه امام خمینی تهران به زمین نشست.
 
بر اساس این گزارش، به دلیل تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران در سال‌های قبل  شرکت ایران ایر با مشکل سوخت‌گیری مواجه بود و به همین خاطر مجبور  شده بود پروازهای اروپایی را با توقف در کشوری ثالث انجام بدهد.
 
توقف در کشور ثالث نیز باعث افزایش زمان پرواز وا فزون شدن بهای بلیت می‌شد ، عاملی که موجب کاهش مسافران ایرانی برای استفاده از شرکت ایران ایر برای پرواز به اروپا شده بود.
 
این گزارش می‌افزاید، با رفع مشکل پروازهای مستقیم به ایران پس از اجرای برجام ، این امر موجب افزایش میزان گردشگران خارجی می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *