جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱
دبکا فایل مطرح کرد؛

تلاش داعش برای دستیابی به تلکنولوژی خطرناک نظامی

چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۶
کد مطلب: 468963
یک وبگاه صهیونیستی نوشت: داعش در مراحل پایانی ساخت و پرواز پهپادهای مجهز به موشک یا بمب است و در این مسیر نیروهایی را با دستمزدهای بالا از برخی کشورها به خدمت گرفته‌است.
تلاش داعش برای دستیابی به تلکنولوژی خطرناک نظامی
به گزارش جهان به نقل از فارس، وبگاه «دبکا فایل» در مطلبی ضمن اشاره به سرنگونی دو پهپاد داعش در استان الانبار، در غرب عراق از سوی نظامیان سنی این کشور با هدایت نیروهای آمریکایی و بیان این‌که پهپادهای سرنگون شده مجهز به دوربین‌های تجسسی جهت انتقال تصاویر به مقرهای فرماندهی داعش بودند، نوشت: نیروهای اطلاعاتی آمریکایی متوجه شده بودند که داعش این اواخر ساخت پهپاد هایی را در خارج موصل آغاز کرده است.
 
بر این اساس، افسران سابق ارتش عراق (متعلق به حزب بعث) که به داعش پیوسته‌اند آن‌ها را در این زمینه یاری رسانیده‌اند. البته نیروهای پیوسته به داعش از روسیه و کشورهای اروپای غربی نیز در حال انتقال تجربیات خود به داعش در ساخت پهپاد هستند.
 
دبکا در ادامه به نقل از منابع اطلاعاتی خود مدعی تلاش داعش در طراحی و ساخت پهپادهای مسلح شد . موردی که اخیرا در نشست  فرماندهان آمریکایی در پایگاه هوایی تامپا در فلوریدا نیز بحث گردید.
 
در این نشست به اطلاع فرماندهان آمریکایی رسیده شده که تروریست‌های داعش در مراحل پایانی ساخت و پرواز پهپادهای مجهز به موشک یا بمب هستند و در این مسیر نیروهایی را با دستمزدهای بالا از برخی کشورهای مسلمان  برای افزایش سرعت پهپاد‌ها به خدمت گرفته‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Germany
معني اش اينه كه اسراييل داره داعش را به سلاحهاي خطرناك مجهز ميكنه.
به اين ميگن مرحله پسا برجام

يكبار گفته شد ولي گوش شنوايي نبود
براي محو داعش و داعشيها به ازاي هر انفجاري كه آنها انجام دادند يك موشك به اربابشان بزنيد، بعد از دو سه موشك اثر معجزه آسايش را خواهيد ديد و داعش و داعشي محو خواهند شد و استكبار تمام توانس را روي تهاجم فرهنگي زوم خواهد كرد