جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۷
۳

عارف تهدید به افشاگری شد!

چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۷
کد مطلب: 468961
بروز اختلافات جدی در شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان در روزهای اخیر جدی‌تر شده تا جایی که یکی از اعضای ارشد حزب کارگزاران سازندگی، علیه رئیس این شورا تهدید به افشاگری کرده است.
عارف تهدید به افشاگری شد!
به گزارش جهان به نقل از فارس، با نزدیک شدن به موعد برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گروه‌های مختلف سیاسی مشغول رایزنی برای تهیه لیست‌های انتخاباتی خود در سراسر کشور هستند.
 
جریان اصلاحات نیز در قالب شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در حال مشخص کردن داوطلبان مورد حمایت خود است.
 
در این میان برخی اخبار حکایت از وجود اختلاف جدی در میان تعدادی از اعضای شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان و رئیس این شورا یعنی محمد رضا عارف حکایت دارد تا حدی که عضو یکی از احزابی که در این شورا دارای نماینده است، تهدید کرده که در آینده ای نزدیک علیه عارف دست به افشاگری خواهد زد.
 
این عضو شاخص حزب کارگزاران سازندگی و شهردار اسبق تهران، به دنبال بالا گرفتن اختلافات میان جریان کارگزاران و نزدیکان به طیف رئیس دولت اصلاحات و محمدرضا عارف در شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان، تصریح کرده است که درباره سوابق سیاسی عارف افشاگری خواهد کرد.
وی در جلسه‌ای گفته است به زودی در این‌باره که عارف در سال 76 در ستاد انتخاباتی ناطق نوری حضور داشته، دست به افشاگری خواهد زد.
به گفته این عضو ارشد حزب کارگزاران سازندگی عارف به دلیل وجود این سوابق نمی تواند ادعای رهبری جریان اصلاحات را داشته باشد.
 
شنیده شده که این تهدید پس از آن انجام شده است که عارف درباره ترکیب لیستی که نهایتا باید به نام جریان اصلاحات منتشر شود، با طیف کارگزاران شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان، دچار اختلافات جدی شده است.
 
این درحالی است که پیش از این نیز اخباری مبنی بر عدم تمایل اعضای حزب کارگزاران سازندگی به محوریت و سرلیستی عارف شنیده شده و گفته شده بود که اعضای این حزب تنها با فشار آیت‌الله هاشمی با این مساله موافقت کرده اند.
https://jahannews.com/vdcb0wba8rhb09p.uiur.html
jahannews.com/vdcb0wba8rhb09p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خوبه که اقلا بعضی جاها معلوم میشه آقایون از پس پرده های همدیگر هم خوب باخبرند ....
جریان اصلاحات نیز در قالب شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در حال مشخص کردن داوطلبان مورد حمایت خود است.
اخه تعاد اصلاح طلبهای باق مانده مگه چند نفره که بخوان لیست بدن فکر کنم در کل کشور حداکثر بتونن با خوشبینی یه لیست 50 نفره بدن
Iran, Islamic Republic of
اینم مثل برجامت خیالاته