جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

انهدام 74 باند قاچاق کالا در آذربایجان غربی

چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب: 468873
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از انهدام 74 باند قاچاق کالا در آذربایجان غربی طی سال جاری خبر داد.
به گزارش جهان، سردار ناصر اصلانی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی در راستای مبارزه با قاچاق انواع مواد مخدر و جلوگیری از ابتلای مردم به مواد تلاش مضاعفی دارد.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در نیروی انتظامی طی سال جاری، تصریح کرد: امسال 10 هزار و 164 کیلوگرم انواع مواد مخدر در آذربایجان غربی از قاچاقچیان،خرده‌فروشان و مصرف‌کنندگان گرفته شده است.

این مسئول از افزایش کشفیات مواد مخدر در آذربایجان غربی طی سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: امسال در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته شاهد افزای 24 درصدی کشفیات مواد مخدر هستیم.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ا بیان اینکه در راستای مبارزه با مواد مخدر تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم، بر تعامل و همکاری هر چه بیشتر اعضای ستاد شورای مبارزه با مواد مخدر استان تاکید کرد.

اصلانی با اشاره به تعداد باندهای منهدم شده در استان، اذعان داشت: امسال به تلاش ماموران نیروی انتظامی آذربایجان غربی، 74 باند تهیه، توزیع و قاچاق مواد مخدر در آذربایجان غربی منهدم شده است.

وی از دستگیری 3 هزار و 398 قاچاقچی مواد مخدر در آذربایجان غربی طی سال جاری خبر داد و اظهار داشت: این میزان نیز نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته رشد 14 درصدی را از خود نشان می‌دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *