پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱

حمایت سمیرجعجع از میشل‌ عون

سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۵۵
کد مطلب: 468514
سمیر جعجع رئیس حزب نیروهای لبنانی حمایت خود را از نامزدی میشل عون برای ریاست جمهوری لبنان اعلام کرد.
به گزارش جهان، مهر به نقل از پایگاه النشره خبرداد: سمیر جعجع رئیس حزب نیروهای لبنانی حمایت این حزب از نامزدی میشل عون رئیس فراکسیون تغییر و اصلاح را برای ریاست جمهوری این کشور اعلام کرد.
 
وی در نشست مطبوعاتی با میشل عون افزود: حمایت از نامزدی میشل عون پس از بررسی های فراوان صورت می گیرد.خلاء پست ریاست جمهوری مدت زیادی به طول انجامیده است و نوعی اختلال به وجود آمده است که بر عملکرد موسسات قانون اساسی تاثیر گذار است آنهم در شرایطی که اوضاع منطقه ای پیچیده است و بحران آوارگان وجود دارد.
 
از سوی دیگر میشل عون رئیس فراکسیون تغییر و اصلاح لبنان نیز بیان کرد: از حزب نیروهای لبنانی که تصمیم به حمایت از من برای پست ریاست جمهوری لبنان گرفت کمال تشکر را دارم.
 
وی تاکید کرد: ما به دنبال آن خواهیم بود که لبنان را به یک کشور نمونه تبدیل کنیم.
 
میشل عون ابراز امیدواری کرد که عملیات انتخاب رئیس جمهوری در کمال خیر و صحت برگزار شود.
 
وی بیان کرد: ما حامی همه لبنانی های خواهیم بود و علیه کسی مکر نمی کنیم.ما همواره بر همزیستی مشترک تاکید کرده ایم و هیچگاه به دنبال تبعیض نبوده ایم به ویژه که من فرمانده ارتش بوده ام و با من مسلمان و مسیحی برای دفاع از کشور کشته شده اند.
 
میشل عون گفت: امیدوارم که همبستگی داشته باشیم و برای همه لبنانی پس از این تفاهم آرزوی خیر و خوبی دارم.
 
شایان ذکر است که سمیر جعجع از چندی قبل نامزد جریان چهارده مارس برای در انتخابات ریاست جمهوری که مدتی طولانی است به دنبال پایان دوره ریاست جمهوری میشل سلیمان دچار خلاء شده، محسوب می شد اما با حمایت سعد حریری رئیس جریان المستقبل برای حمایت از سلیمان فرنجیه رئیس جریان مسیحی المرده در انتخابات ریاست جمهوری اوضاع متفاوت شده بود.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *