جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

امنیت فرودگاه قاهره زیر ذربین روس ها

دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۸
کد مطلب: 468457
منابع مصری از حضور هیئتی از روسیه برای بررسی میزان امنیت فرودگاه قاهره برای از سرگیری پروازها میان دو کشور خبر دادند.
به گزارش جهان، مهر به نقل از روزنامه القدس العربی خبر داد، طارق زکی رئیس بخش امنیت پرواز مصر اعلام کرد: هیئتی از هوانوردی روسیه از مسکو به قاهره آمده است تا از اقدامات امنیتی فرودگاه قاهره مطلع شود و هدفش تهیه گزارش و از سرگیری پروازها میان مصر و روسیه است که از اواخر اکتبر گذشته قطع شده، است.

وی افزود: هیئت روسی شامل چهار بازرس هوانوردی روسیه به ریاست ویکتور کونیوخوف یکی از معاونان رئیس هیئت است.طی ساعات آینده اقدامات امنییتی برای امنیت سالن های پرواز و مسافران و وضعیت بارها و خدمات بازرسی خواهد شد.

زکی تاکید کرد: فرودگاه در اواخر ژانویه جاری شاهد بازرسی کارشناسان اتحادیه اروپا خواهد بود و متعاقب آن اقداماتی برای تامین کالا  و بسته ها و کشف محتویات آن صورت خواهد گرفت.

شایان ذکر است که هواپیمای ایرباص ای ۳۲۱ روسیه در ۳۱ اکتبر گذشته در شبه جزیره سینا در شمال شرقی مصر سقوط کرد که ۲۲۴ سرنشین آن کشته شدند که این سبب شد که برخی کشورها از جمله روسیه پروازهای خود را قطع کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *