جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

بزرگداشت مهدی گلشنی برگزار شد

دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۱۹
کد مطلب: 468306
سومین شب علوم انسانی با موضوع «ناکارآمدی علوم انسانی در ایران» با سخنرانی و بزرگداشت مهدی گلشنی برگزار می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سومین «شب علوم انسانی» سه‌شنبه با حضور مهدی گلشنی پدر فلسفه علم ایران، آیت‌الله سیدمحمد قائم مقامی، شهریار زرشناس، قاسم پورحسن، حسین کلباسی، کیومرث منشی‌زاده، محمد خرمشاهی (میلاد) و... درباره «ناکارآمدی علوم انسانی در ایران» به همت مجله عصر اندیشه در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.
 
در این مراسم از سایت «عصر اندیشه» نیز رونمایی خواهد شد و پس از سخنرانی و بزرگداشت مهدی گلشنی، اساتید فلسفه دانشگاه علامه ‌طباطبایی پیرامون ناکارآمدی علوم انسانی ایران بحث و گفت‌وگو خواهند کرد. همچنین با حضور محمدمهدی دانی مدیرمسئول و پیام فضلی‌نژاد سردبیر عصر اندیشه، از سایت این مجله رونمایی خواهد شد و سپس ضیافت شامی به افتخار دکتر گلشنی و با حضور اصحاب علم و فرهنگ برگزار می‌شود.
 
پیش از این مجله عصر اندیشه و مرکز پژوهش‌های علوم انسانی «صدرا» اولین و دومین شب علوم انسانی را با حضور کریم مجتهدی، پرفسور پیر دورتیگیه، سیدیحیی یثربی، عبدالحسین خسروپناه، پرفسور کریستین یحیی بونو و ... برگزار کرده بود. این دو مجموعه همچنین در آبان 1394 گالری اندیشمندان علوم انسانی را همزمان با برگزاری سومین کنگره علوم انسانی اسلامی در سالن همایش‌های صداوسیما افتتاح کردند که شامل 40 اثر از نقاشی‌های سید علیرضا ذاکری بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *