جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

وقف خانه مادر شهید برای حوزه علمیه

يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب: 468149
مادر شهید حسن صمدزاده، منزل دو طبقه خود با مساحتی بالغ بر ۲۰۰ متر مربع و ارزشی معادل ۳ میلیارد ریال را برای انجام فعالیت های علمی و پژوهشی، وقف حوزه علمیه قائمیه فرخشهر کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حجت الاسلام مرتضی عزیزی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به تأثیروقف در جامعه، خاطرنشان کرد: وقف خیر بزرگی برای جامعه و صدقه ای جاری است که چندین هزار سال باقی خواهد ماند.

عزیزی افزود: کسانی که برای علم آموزی و عالم شدن به حوزه علمیه می آیند، از این وقفیات بهره مند می شوند و این باقیات صالحات است که برای همه می ماند.

وی ادامه داد: شهید حسن صمد زاده از شهدای فرهنگی استان است که به فعالیت های قرآنی علاقه مند بود و در زمان خود، متولی برگزاری کلاس های قرآنی مستمری بوده و پس از شهادت ایشان، مادر این شهید همچنان این کلاس قرآنی را در این منزل ادامه داده است.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ساختمان دو طبقه با مساحتی بالغ بر 200 متر مربع و ارزشی معادل 3 میلیارد ریال برای انجام فعالیت های علمی و پژوهشی حوزه علمیه قائمیه فرخشهر وقف گردیده است گفت: این ساختمان متعلق به مادر شهید حسن صمد زاده بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *