پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۴
۱۷

ادبیات زشت کلینتون/ نباید از ایران تشکرکنیم!/ تحریم‌جدید وضع شود

يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۹
کد مطلب: 468104
نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ضمن استقبال از شروع اجرای برجام گفت که اگر رئیس جمهور شوم توافق هسته ای را با رویکرد بی اعتمادی و راستی آزمایی اجرا خواهم کرد.
ادبیات زشت کلینتون/ نباید از ایران تشکرکنیم!/ تحریم‌جدید وضع شود
به گزارش جهان به نقل از فارس، هیلاری کلینتون وزیر خارجه سابق و نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در بیانیه‌ای بعد از شروع اجرای توافق و آزادی زندانیان آمریکایی در ایران گفت: من از آزادی زندانیان و بازگشت آنها به خانه به سلامت بسیار خرسندم. خانواده آنها و کشور من منتظر آمدن چنین روزی بودند و برای ان دعا کردند.

وی افزود: من همچنین از اجرای کامل توافق هسته‌ای استقبال می‌کنم، یک دستاورد بزرگ دیپلماسی که با فشار حاصل شد.اجرای توافق یک گام مهم برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است. ایران سانتریفیوژهای خود را برچیده، رآکتور را غیرفعال کرده و همه اورانیوم غنی شده را به خارج منتقل کرده است.

کلینتون در این بیانیه ادامه داد؛ اینها گامهای مهمی هستند که آمریکا و متحدانمان را امن‌تر می‌کند. من به اوباما و تیمش تبریک می‌گویم و خوشحالم که نقشی در شروع این روند داشتم.

وی ادامه داد؛ اما ما نباید از ایران به خاطر زندانیان و انجام تعهداتش تشکر کنیم. این زندانیان به صورت ناعادلانه توسط رژیمی بازداشت شده بودند که صلح و ثبات خاورمیانه را تهدید می‌کند. رابرت لوینسون یک آمریکایی دیگر است که هنوز نزد خانواده اش نیست. رفتار با ملوانان ما در هفته گذشته از جمله انتشار ویدئو از آنها تهاجمی بود. ایران هنوز با برنامه موشکی خود قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل را نقض می‌کند که باید با تحریمهای جدید پاسخ داده شود.

هیلاری کلینتون در پایان گفت: اگر رئیس جمهور رویکرد من بی اعتمادی و راستی آزمایی است. من توافق هسته‌ای را به عنوان بخشی از استراتژی جامع خود برای مقابله با اقدامات منفی ایران در منطقه قویا اجرا خواهم کرد و در کنار متحدانمان مانند اسرائیل و شرکای عربمان خواهم ایستاد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حالا ادبیات من در جوابش:
سعی کن توپت نیفته این سمت. وگرنه طوری مینوازم زیر گوش ات که شوهرت هر وقت بهت نگاه بندازه تو رو با پاتیل آبگوشت اشتباه بگیره.
خدابخش
Iran, Islamic Republic of
دقیقاً با نوع ادبیات این خانم منم همین حسو پیدا کردم . دمت گرم
سیاستمداران وقیح، پررو و احمق آمریکا، جمهوری اسلامی را درست نشناخته اند و دهن دری میکنند. جمهوری اسلامی ان شاء الله در موعد مقرر، به سراغ آمریکا خواهد رفت و ریشه فساد را خواهد خشکاند.
Germany
ترا بخدا حالا نزنید شما کوتاه بیا حاجی کتک را خورده آید و مثل لات های کتک خورد نشسته داری تهدید و فحش میدهید !
اولاً تا الان زدیم و بازم می زنیم. آخرین نمونه اش 10 تفنگدار آمریکا و لات بازی ناوهاشون که باعث حیرت دوستداران آمریکا شد.
ثانیاً کتک رو کسی خورده که نوکری میکنه، نه جمهوری اسلامی و مردم با ایمان و مقاومش که گردن کشی میکنند.
کاربر عزیز با پرچم آلمان؛ نگران نباش! در موعد مقرر به سراغ آلمان هم خواهیم آمد. آلمان در جنایت های آمریکا، شریک درجه یک است و باید جواب پس دهد. منتهی اول آمریکا
امین
Iran, Islamic Republic of
خانم هیلاری 30ساله در تحریم هستیم شما به همراه کشورهای عربی که هر روز چندین بی گناه زیر بمب های شما که دم از انسانیت سایر چیزها می زنید جان می دهند انسانیت از دید شما چیست آیا در یمن یا سوریه یا سایر جاها کشته شده مظلمان وکودکان نوعی از حقوق بشر آمریکایی وعربی است
یزدی
Iran, Islamic Republic of
اینها همه ریشه های جنایتکاران هستند
مردم مارا بین زمین و آسمان تکه تکه نمودند
مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس حرام زاده
نو برو شوهرت و جمع کن
Finland
یک روز در مورد برجام در کتابهای تاریخ مدرسه مینویسند: قرار داد ننگین برجام
فرید
United States
شما خانم کلینتون اول برید شوهر داری یادبگیرید بعد بیایید در مورد ایران حرف بزنید
بیل بیچاره که همیشه از دستت بیزاره و فراری
Romania
تازه این یابو دموکراته ... یابوی جمهوری خواه ببین چیه.
فرقی نداره. یکی خال خال پشمی، یکی صورتی. ولی همه شون یابو هستن. لقمه ای که اینا میخورن همش یکیه.
United States
برنامه موشکی جزئی از حقوق مصرح و بدیهی همه کشورهاست و جوسازی ضد آن توهین به کشور ایران است
United States
مگه شما ایرانی نیستی که منفی میدی؟
حقیقت تلخه. اینها هنوز هم اتهاماتشون مشخص نیس. دسترسی به وکیل انتخابی خودشون نداشتن و ....
fered
Romania
واقعا به به!! چه کاربران مسلمان و با ادبی !! به به !!