سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۴
تشریح جزئیات جلسه فراکسیون اصولگرایان رهروان به روایت شبحانی‌نیا

مشخص شدن تکلیف «برجام» علت تاخیر در ارائه لایحه بودجه بود

يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۴
کد مطلب: 468101
در این جلسه نمایندگان سؤالاتی را در ارتباط با لایحه بودجه و تحویل آن به مجلس مطرح کردند که سخنگوی دولت به این سؤالات نیز پاسخ داد.
مشخص شدن تکلیف «برجام» علت تاخیر در ارائه لایحه بودجه بود
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت: در جلسه امروز سخنگوی دولت و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با حضور در جلسه فراکسیون توضیحاتی را در مورد نحوه تدوین و آماده‌سازی لایحه بودجه 95 برای تحویل به مجلس ارائه کرد.

وی افزود: در این جلسه نمایندگان سؤالاتی را در ارتباط با لایحه بودجه و تحویل آن به مجلس مطرح کردند که سخنگوی دولت به این سؤالات نیز پاسخ داد.

نائب‌رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس در پایان اظهار داشت: سخنگوی دولت در بیان علت تاخیر ارائه لوایح بودجه سال 95 و برنامه ششم عنوان کرد که علت این تاخیر این بوده که ما منتظر بودیم تا برجام به سرانجام رسیده و مسئله تحریم‌ها مشخص شود چرا که برخی از پیش‌بینی‌های ما منوط به لغو تحریم‌ها بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
برجام مبارک باد ....
Iran, Islamic Republic of
روحانی و ظریف مچکریم ....
علی
اینقدر آسمان ریسمان نکن. لایحه بودجه که سهله همه مردم می دانند...
کارشناس علوم اقتصادی
Iran, Islamic Republic of
واسه همین بود که آقایان شب بودجه نوشتند و صبح به مجلس ارائه کردند ؟؟؟آنهم بودجه ای انقباضی تر از بودجه سال قبل ولی با شعارهای سیاسی . بیچاره مردم ایران ؟؟؟؟