پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۲

رویانیان از نامزدی مجلس انصراف داد

شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب: 467939
محمد رویانیان از انصراف خود در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به توصیه یکی از فرماندهان جنگ خبر داد
به گزارش جهان، محمد رویانیان در گفت‌وگو با فارس، از انصراف خود از دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

رویانیان ادامه داد: با توجه به فراز و نشیب‌ها و اعلام تایید صلاحیت‌ها، حرف‌های زیادی نیز در این باره منتشر شد اما در نهایت بنده از کاندیداتوری انصراف دادم.

وی درباره علت انصراف خود تصریح کرد: انصراف بنده به این دلیل بود که من با یکی از فرماندهان بزرگ و یادگاران 8 سال دفاع مقدس که بر مسائل سیاسی و اقتصادی کشور نیز تسلط دارد، مشورت کردم.

رویانیان افزود: ایشان به من توصیه کرد که آمادگی نظامی خود را حفظ کنم و در مدیریت جهادی و در سنگری که تخصص دارم به خدمت ادامه دهم لذا با توجه به توصیه ایشان مبنی بر عدم ورود به عرصه سیاسی از کاندیداتوری در انتخابات انصراف دادم.

متن اطلاعیه انصراف رویانیان از کاندیداتوری مجلس بدین شرح است:

بسمه تعالی

پس از سالها مدیریت عالی اجرایی در کشور به قصد انتقال تجریات 36 ساله به قوه مقننه کاندیدای انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی شدم.

اما در ادامه کار مشورتی با یکی از یاران امام و رهبری و بنیانگذار لشکرها و تیپ‌‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده بزرگ دفاع مقدس که تسلط کامل بر مسائل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی را دارند، انجام دادم و توصیه ایشان بر لزوم حفظ روحیه پاسداری و آمادگی برای دفاع و مدیریت جهادی بود.

لذا ضمن احترام به دوستانی که بنده را جهت کاندیدا شدن تشویق نمودند، با توجه به حضور افراد صالح در انتخابات و ارج نهادن بر نظر این فرمانده گرانقدر، اینجانب محمد رویانیان انصراف خود را از حضور در عرصه انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی اعلام داشته و امیدوارم ملت عزیز ایران با انتخاب افراد اصلح جهت حضور در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ضمن اعلام حضور پرشور و ناامیدی دشمنان ایران اسلامی دل بزرگ جانباز انقلاب رهبری معظم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را شاد گردانند.

محمد رویانیان سرباز ولایت
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علي
مگر قرار بوده‌است صلاحيت اين آقا تأييد بشود كه وي انصراف داده‌است؟
فكر كنم با قاطعيت و تقيد نهادهاي نظارتي انتخابات به‌ويژه شوراي نگهبان، برخي آقايان پيش‌دستي كرده‌اند و قبل از اعلام ردصلاحيتشان، انصراف داده‌اند.
لطف فرموده اند !؟چرا ثبت نام کردند!/ چرا انصراف دادند!؟منت گذاشته اند!؟آیا استعفا داده بودند !؟آیا دوباره به کار قبلی بر می گردند !؟