کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هوای تهران آلوده است، ابتکار به جشنواره شعر رفت!

26 دی 1394 ساعت 10:54

جشنواره ملی شعر انسان و طبیعت ۲۹ دیماه امسال با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور در شیراز برگزار می‌شود.


به گزارش جهان به نقل از تسنیم، این مراسم با حضور جمعی از مدیران ارشد کشوری، استانی و 150 شاعر برجسته از استان فارس برگزار می‌شود.

در مراسم افتتاحیه جشنواره ملی شعر انسان و طبیعت که در محل تالار اتاق بازرگانی شیراز برگزار می‌شود شاعران برجسته از جمله محمدعلی بهمنی، مصطفی رحماندوست، بیوک ملکی و سایر شاعران حضور دارند.

توصیف زیبایی‌های طبیعت با کلام شاعرانه، ستایش طبیعت و زیبایی‌های آن، قامت البرز، پهنای زاگرس و شکوه کوهستان‌های میهن، محیط بانان نگهبانان بی‌ادعای طبیعت، سکوت دریاچه‌ها و تالاب‌ها، شکوه حیات وحش، عشق به طبیعت زیبای میهن، آبی آسمان و پرواز پرندگان، آوای طبیعت، رودهای خروشان و نیلی نهرها، آشتی با طبیعت، دلنوشته‌هایی از جنس باران، سهم من از طبیعت و بیان نگرانی‌های انسان در با موضوع چالش‌های محیط زیست از جمله محورهای این جشنواره است.

به گزارش جهان، حضور رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در جشنواره شعر در حالی است که این روزها مردم تهران و بسیاری از کلان شهرهای کشور به شدت با آلودگی هوا دست و پنجه نرم می کنند.

شاید عده ای معتقد باشند این جشنواره با عنوان "انسان و طبیعت" برگزا شده بود اما سوال اینجاست که اولویت رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست حضور در یک جشنواره شعر محیط زیستی در شیراز است یا یافتن راهی برای حل معضل آلودگی هوا؟!


کد مطلب: 467893

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/467893/هوای-تهران-آلوده-ابتکار-جشنواره-شعر-رفت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com