چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۴

خاکپور: بدشانس بودیم

شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۸
کد مطلب: 467831
سرمربی تیم فوتبال امید ایران از عملکردش تیمش در برابر قطر ابراز رضایت کرد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، محمد خاکپور پس از شکست تیم فوتبال امید ایران مقابل قطر اظهار کرد: با وجود احترامی که برای قطر و کادر فنی این تیم قائل هستم اما فکر می کنم امروز به لحاظ فنی بازی کاملا در اختیار تیم ما بود و اهداف تاکتیکی که داشتیم درون زمین اجرا شد و توانستیم برنامه‌های تیم حریف را به هم بزنیم.

وی افزود: قصد داشتیم در نیمه اول از بال‌های کناری‌مان استفاده کنیم و در نیمه دوم با تعویض‌هایی که انجام دادیم سعی کردیم بیشتر مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشته باشیم. به هر حال این بازی دیداری در سطح بین المللی بود و خوشحالم که همه آن هایی که بازی را دیدند از آن لذت بردند. زیرا این یک موضوع مهم در فوتبال است.

او تصریح کرد: ما شانس های زیادی برای رسیدن به گل داشتیم اما متاسفانه با بدشانسی توپ هایمان به گل تبدیل نشد و قطری ها از 4 موقعیت گلی که داشتند توانستند به دو گل برسند اما بچه های ما خیلی خوب کار کردند. من به زحمت آن‌ها افتخار می کنم. آن‌ها تمام تلاش‌شان را برای جبران نتیجه انجام دادند.

سرمربی تیم امید ایران درباره از دست دادن ضربه پنالتی هم گفت: قطعا بزرگترین بازیکنان دنیا هم پنالتی‌ها را از دست می دهند اما این اتفاق چیزی از شایستگی‌های روزبه چشمی کم نمی کند. او یکی از بازیکنان خوب ما در این بازی بود که در کارهای دفاعی خیلی خوب عمل کرد.

خاکپور در ادامه به دیدار آینده تیمش برابر چین اشاره کرد و گفت: به هر حال با توجه به اینکه سوریه امروز مقابل چین به پیروزی رسیده است باید به دنبال سه امتیاز دیدار مقابل چین باشیم. اگرچه آن‌ها امروز باختند و حذف شدند اما این به معنی ضعیف‌بودن چین نیست. باید نهایت تلاش‌مان را بکنیم تا بتوانیم به همراه قطری که صعود خودش را قطعی کرده به دور بعد صعود کنیم.

وی درباره ناراحتی روزبه چشمی هم تصریح کرد: اینها بازیکنان جوانی هستند که نباید خیلی سریع احساسی بشوند. ناراحتی او نشان می‌دهد که احساس مسئولیت می‌کند و نسبت به تیمش عرق دارد. من سعی کردم او را آرام کنم. همه بازیکنان ما از نتیجه‌ای که به دست آمده ناراحت هستند چرا که تمام تلاش‌شان را انجام دادند و زحمت کشیدند. فکر می کنم بازی خوبی را هم انجام دادند اما در نتیجه گیری نتوانستیم به آنچه دنبالش بودیم برسیم.

سرمربی تیم امید ایران در پاسخ به سوالی درباره عملکرد خط دفاعی تیمش در امر آفسایدگیری گفت: آفسایدگیری نوعی تاکتیک در فوتبال محسوب می‌شود. وقتی در بازی بیش از 10 بار آفسایدگیری می شود نشان دهنده این است که مدافعان ما در این کار خوب عمل کرده‌اند. من از عملکرد همه بازیکنانم راضی هستم. امیدوارم بتوانیم این نتیجه را در بازی بعد جبران کنیم و به مرحله بعد صعود کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
اهدافمون رو تونستیم در زمین اجرا کنیم و راضی بودیم!!!شانس اوردیم تونستیم اهدافمون زو در زمین اجرا کنیم و شکست خوردیم!!اگه اهدافمون رو اجرا نمیکردیم چی میشد؟!
Iran, Islamic Republic of
مگه تیم تاکتیک و برنامه داشت که شانس نیاوردید؟!
United States
جان مادرتان بیاییید عقده کشایی نکنیم و ایران را زنده و با قدرت نکه داریم
در این بازی می بایستی از تمامی پتانسیل های تیم به خوبی استفاده شود ، که متأسفانه نشد. وقتی در زمانی که قطر به لاک دفاعی می رود ولی گل می خورد یعنی قبل از آن خیلی راحت می شد به این تیم گل زد.با این مربی ها فقط با استفاده از تکنیک بازیکنان می توانیم گل بزنیم در حالی که تاکتیک خیلی اشکال داشت