جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲

عربستان برادر منصور هادی را کشت

چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۹
کد مطلب: 467547
یکی از رهبران حزب کنگره مردمی یمن از کشته شدن برادر رئیس‌جمهور مستعفی این کشور در حملات هوایی ائتلاف سعودی به صنعاء، خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، «یاسر الیمانی» یکی از رهبران حزب کنگره مردمی یمن و از افراد نزدیک به «علی عبدالله صالح» رئیس این حزب اعلام کرد که برادر «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهور مستعفی یمن که در حبس نیروهای انقلابی یمن بود، کشته شده است.
 
به نوشته «النشرة»، الیمانی افزود: در حمله هوایی نیروهای ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان سعودی به مکانی که «ناصر منصور هادی» در آن در بازداشت بود، وی کشته شد.
 
به گفته او، برادر هادی اکنون در یکی از سردخانه‌های بیمارستانی در صنعاء است.وی در زمان ریاست جمهوری برادرش ، مسئول سرویس های اطلاعاتی در استان عدن بود اما حدود یک سال قبل، پیش از فرار به عربستان سعودی به دست ارتش و نیروهای مردمی یمن اسیر شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عربستان قاطی کرده ایران نباید با عربستان درگیر بشه آنها هم همین رو میخوان میخوان همه رو با خودش به ته چاه بکشن
احسان
به لطف خداوند بزرگ عربستان یک لقمه ایران است اگر روزی ایران مجبور شود با عربستان وارد جنگ شود در کوچک ترین زمان مزدوران عربستانی را نابود خواهد کرد .