شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲
۶

شاعران هتاک از کشور فرار کردند+عکس

چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب: 467530
مهدی موسوی و فاطمه اختصاری، شاعران اصلی جریان شعر مبتذل‌سرا موسوم به پست‌مدرن و از همکاران داخلی شاهین نجفی مرتد، از کشور فرار کردند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مهدی موسوی و فاطمه اختصاری، شاعران اصلی جریان شعر مبتذل سرا موسوم به پست مدرن از کشور فرار کردند.
 
شعبه‌ 28 «دادگاه انقلاب اسلامی» در مهر 94 فاطمه اختصاری، مهدی موسوی و کیوان کریمی را به ترتیب به 11 سال و نیم زندان و 99 ضربه شلاق، 9 سال زندان و 99 ضربه شلاق و 6 سال زندان و 223 ضربه شلاق محکوم کرد.
 

اختصاری و موسوی که از جمله شاعران اصلی همکار با شاهین نجفی، خواننده مرتد بودند چندی پیش به دلیل اتهامات ضدامنیتی و مسائل اخلاقی بازداشت و محاکمه شده بودند ولی تا صدور حکم نهایی دادگاه به قید وثیقه آزاد بودند اما در مدت آزادی موقت خود با کسب پناهندگی کشور سوئد از طریق کردستان عراق از ایران فرار کردند.
 
اعطای مجوز انتشار به کتاب های این دو که با موارد عدیده ضداخلاقی نظیر ترویج روابط نامشروع، خودکشی، مصرف مشروبات الکلی و ... همراه است همواره از جمله محورهای انتقاد رسانه ها به معاونت فرهنگی وزارت ارشاد بوده است حتی توزیع آثار این شاعر در نمایشگاه کتاب موجب انتقادهای فراوان شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
فرار کردند با فراریشون دادند؟
میثم
Romania
خاک بر سر وطن فروش و دین فروشش
محمدی
خائنان بی غیرت
وزارت اطلاعات چه کار میکرده که این ضد انقلاب ها فرار کردند ؟!!!!!
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تامل داره ؟؟؟ آیا اینا از دست خدا هم می تونن فرارکنن؟؟؟ اللهم العنهم جمیعا
مسعود
Iran, Islamic Republic of
از اين آشغالها در عرصه فرهنگ كشور كم نيستند.تأسفبارتر , طرز تفكر و سياست حاكم بر دولت شيخ حسنه كه به راحتي به انتشار كتب و اشعار اين ... مجوز انتشار ميده و حتي در نمايشگاه كتاب هم به نمايش عمومي مي گذارن!!!
تفكر حاكم بر دولت فعلي به قدري افتضاحه كه اگر از نظام و مردم نمي ترسيدند حتي اين ها را به عنوان نخبه فرهنگي معرفي مي كردن و بهشون جايزه ومدال هم مي دادن!!
دولت شيخ حسن روحاني واقعا" مايه شرمساريه نظام وملت است. درواقع دنباله دولت خائن و شوم محمد خاتمي وطن فروشه.
اي خاك بر سر ما مردم كه به چنين دولت ضعيف و ذليل و وقيح و بي فرهنگي رضايت داده ايم.