پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۹
۱۲

آمریکایی‌ ها کار غیر حرفه‌ای را ادامه‌ می‌دادند فاجعه‌رخ می‌داد

چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب: 467493
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به آزادی تفنگداران آمریکایی گفت: ناوهای هواپیمابر آمریکا و فرانسه در تیررس موشک‌های سپاه بودند.
آمریکایی‌ ها کار غیر حرفه‌ای را ادامه‌ می‌دادند فاجعه‌رخ می‌داد
به گزارش جهان، سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره آزادی ۱۰ تفنگدار آمریکایی که توسط نیروی دریایی سپاه دستگیر شده بودند، اظهار داشت: لحظاتی پیش تفنگداران آمریکایی که روز گذشته به لحاظ ورود غیرمجاز به آب‌های سرزمینی در جزیره فارسی دستگیر شده بودند، آزاد شدند.

وی افزود: طی بررسی‌هایی که از دیشب صورت گرفت، مشخصا آمریکایی‌ها بر مبنای یک طرح از پیش تعیین‌شده‌ برای اقدامات غیرمجاز مثل جاسوسی و امثال آن وارد آب‌‌های سرزمینی نشده بودند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: اینها سهوا به لحاظ از کار افتادن بعضی از سیستم‌های‌شان وارد آب‌های سرزمینی ما شده بودند و در ساعت ۴ مورد محاسبه و مورد کنترل قرار گرفتند. آنها تقریبا مقاومت نکردند و به جزیره فارسی منتقل شدند.

دریادار فدوی تاکید کرد: بررسی‌های کاملی دیشب تا الان صورت گرفت. تعهداتی از طرف آمریکایی‌ها مطرح شد و مسئولان سیاسی اینها را به اطلاع ما رساندند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: تصمیم‌گیری نهایی هم توسط مسئولان در تهران صورت گرفت و اجرایی شد. مشخص شد برای ما که ورود آنها به آب‌های سرزمینی جزیره فارسی که حدود ۳ مایلی این جزیره بودن، سهوی بوده و یک برنامه از پیش تعیین‌شده‌ای نبوده و به این لحاظ در یک فاصله زمانی کوتاه آنها آزاد شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دمتان گرم
سردار ضمن تشكر از هوشياريتان و فداكاري رزمندگان سپاه اسلام . نگفتيد با اين كاريتان قلب ظريف يه وقت نگيره آخي اين ...
محمد
دیدی که آزاد کردنشون و قلب ظریف هم نگرفت
قلب شمت چطور؟
United States
شما اگه چیزی به اسم امنیت ملی بفهمی این متلک رو نمیگی
ای بابا! عمو جان جواد زنگ زده! باس زودتر از اینا آزادشون میکردین! یه وخ دلخوری پیش نیاد
دمتون گرم كه حالیشون كردین ایران این جزیره های عربی نیست كه هر وقت بیان و هر وقت برن
هم سپاه و هم ارتش اقتدار ایران حفظ میكنند
امیدی به این دولت نیست
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
خدایی تو این موقعیت جیگر میخواد این کارها که خدا رو شکر بچه های ایران زمین دارن
Romania
و قاتلوهم حتی لاتکون فتنه درود بر شما عزیزان که آموخته اید بجز دستورات اسلام و رهنمودهای آن .در سایه ولایت و رهبری آگاه و مبارز در برابر هیچ ابر قدرتی سر فرود نیاوریرپد آفرین بر عزم وایمانتان آفرین بر رزم بی پایانتان آفرین بر رهبر و مقتدایتان آفرین بر .......
مسعود دیپلمات
به نظر می رسد که اینگونه تحرکات نمایشی در خلیج همیشه فارس عمدی بوده و به منظور شناخت ظرفیت دفاعی و همچنین ایجاد تعامل بیشتر دیپلماسی با طرف ایرانی و نشان دادن اقتدار خودشان به عربها انجام میگردد .
بدیهی است که ناو های غول پیکر هواپیما بر در خلیج فارس هیچگونه ارزش نظامی نداشته و به عنوان یک هدف ثابت ظرف چند ساعت به قعر دریا فرستاده خواهند شد.
بايد همه رو ميكشتن يا حداقل لباسهاي نظامي رو در مي آوردن و با زيرشلواري تحويلشون ميدادن! كثافتهاي ملعون داد ميزنه براي بررسي شرايط اومدن! ببين عربستان ميتونه حمله كنه يا نه!
زنده باد بر اقتدار افرینان ایران و مرگ بر بزدلان
خدا قوت،پس دستور از مرکز رسید هان!!!آخه کری جون با داش ظریف تماس گرفت ،گفت بچه ها رو ول بده بیاند