جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

شورای عالی امنیت تصمیم جدی بگیرد

چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب: 467395
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن تاکید بر اینکه شورای عالی امنیت ملی باید در زمینه اقدام آمریکا در وضع تحریم‌های جدید تصمیم جدی بگیرد، از نامه این کمیسیون به دستگاه دیپلماسی کشورمان برای اقدام جدی در مقابل وضع هرگونه تحریم از سوی آمریکا خبر داد.
شورای عالی امنیت تصمیم جدی بگیرد
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سیدحسین نقوی‌حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصمیم آمریکا برای وضع تحریم‌های جدید علیه ایران اظهار داشت: ایران در روند اجرای برجام در مرحله سخت و حساسی است چراکه ایران در این مرحله باید ۱۱ تعهد خود را اجرایی کند بدون اینکه طرف مقابل هیچ‌گونه تعهدی انجام دهد.

وی ادامه داد: آنها منتظرند ایران این ۱۱ تعهد خود را اجرایی کند بعد آنها تازه انجام تعهدات خود را شروع کنند در همچین شرایطی آمریکایی‌ها در حال تصویب تحریم‌های جدید علیه ایران هستند و ما متاسفانه در اجرای برجام به‌ گونه‌ای حرکت نکردیم که حالا بتوانیم برگردیم و انجام تعهدات خود را متوقف کنیم و آنها هم دارند، کار خود را انجام می‌دهند.

نماینده مردم ورامین در مجلس تصریح کرد: شورای عالی امنیت ملی باید در این زمینه تصمیم جدی بگیرد چراکه ایران در حال حاضر یک طرفه به تعهدات خود عمل می‌کند اما آنها نه تنها به تعهدات خود عمل نکردند بلکه دارند تحریم‌های جدیدی نیز علیه ایران وضع می‌کنند و این شرایط خوبی نیست.

نقوی حسینی برهمین اساس خاطرنشان کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به همین دلیل نامه‌ای به دستگاه دیپلماسی نوشته و تاکید کرده که این اقدامات آمریکایی‌ها خلاف برجام است و باید اقدامات لازم از سوی ایران صورت گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *