جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۳
۵
توجیه جدید دولت برای تاخیر در ارائه بودجه به مجلس:

پاسخ نوبخت به دوسال معطلی قانون مبارزه با قاچاق

آیا این مصالح ملی، ارتباطی با روز آغاز برجام دارد؟!
سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب: 467182
سخنگوی دولت گفت: برنامه و بودجه آماده است و قراربود امروز تقدیم مجلس شود اما بدلیل مصالح ملی و ملاحظات سیاسی تقدیم این دو برنامه به تعویق افتاد.
پاسخ نوبخت به دوسال معطلی قانون مبارزه با قاچاق
به گزارش جهان به نقل از مهر، محمدباقر نوبخت امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در راستای عدالت خواهی در پرداخت های داخلی در سال آینده حقوق بازنشستگان که زیر یک میلیون و نیم حقوق می گیرند، ۲۰ درصد و بازنشستگانی که بالای یک میلیون و نیم حقوق می گیرند ۱۲ درصد افزایش می یابد.

سخنگوی دولت ادامه داد: همچنین دستگاههایی که متقاضی بهره مند شدن از بند ۱۰ ماده ۶۸ باشند سازمان برنامه موظف شده حقوق شاغلین این دستگاهها را تا ۳۵درصد افزایش دهد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: برنامه ششم و لایحه بودجه آماده است و قرار بود امروز تقدیم مجلس شود اما بدلیل مصالح ملی و ملاحظات سیاسی تقدیم این دو برنامه به تعویق افتاد.

محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت در پاسخ به خبرگزاری دانشجو مبنی براینکه با توجه به اینکه در آستانه دومین سال تصویب قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز هستیم برنامه دولت برای ابلاغ آیین نامه اجرای این قانون چیست گفت: این قانون در ستاد مربوطه با حضور شخص بنده به عنوان عضو ستاد بحث شد و مسئولین ستاد نسبت به کارایی این قانون ایراداتی دارند و مایلند باید اصلاحاتی در این خصوص صورت پذیرد.

سخنگوی دولت اضافه کرد: در حال حاضر اعضای این ستاد در این راستا اقداماتی را انجام می دهند و تعویق این آیین نامه اجرایی به این دلیل است که می خواهند این قانون را روزآمدتر و موثرتر کنند و استدلال های مختلفی داشتند که این قانون باید بازبینی شود.

ادامه دارد...
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
باز مصالح ملی در راه است خدایا به تو پناه می برم.
این چه بدبختی است.
زهی خیال باطل
می خواهید بودجه را 212ببندید به امید آنکه شرایط مجلس آتی به نفع شما بچرخد سپس بودجه و برنامه ششم را آنطور که نظرتان است تصویب کنید.
Iran, Islamic Republic of
بهتره به خاطر مصالح ملی کلا بودجه ای ارائه نشود
" بدلیل مصالح ملی و ملاحظات سیاسی تقدیم این دو برنامه به تعویق افتاد." !!!!!
دلمون خوش باشد تا 5 سال دیگر حقوق بازنشستگان 2 برابر می شود و در عوض قیمت ها هم 5 برابر می شود