جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
نگاه ویژه مارکا به مراسم اسپانیایی گالا

تساوی ۴ بر ۴ مادرید و بارسا در تیم فیفا

سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب: 467161
بهترین مربی، بهترین بازیکن، بازیکنان تیم منتخب، بازیکن منتخب رای مردم و مراسمی که بدون لالیگا مشخص نبود چه اعتباری داشت!
 به گزارش جهان به نقل از فارس، وب سایت وابسته به روزنامه مارکا اسپانیا در گزارشی در مراسم انتخاب بهترین‌های دنیا فوتبال در سال 2015 به اسپانیایی بودن این مراسم اشاره کرده و آورده است: به فهرست 26 نفره بازیکنان برتر فوتبال در سال 2015 نگاه کنید، سپس به 3 بازیکن برتر دنیای فوتبال به انتخاب اهالی فوتبال نگاه کنید، رونالدو، مسی و نیمار، سه بازیکنی که بیش از حد تصورشان مدیون لالیگا و درخشش در لباس تیم‌هایی چون رئال مادرید و بارسلونا هستند. تصور کنید گرت بیل همچنان در تاتنهام باقی می‌ماند. یا رونالدو همچنان زیر نظر فرگوسن در لیگ برتر توپ می‌زد، آیا نایک به سراغش می‌آمد؟ آیا گرت بیل به مدل اول 4 مجله برتر مد در جهان تبدیل می‌شد؟
 
در ادامه این گزارش آمده است: بهترین سرمربی جهان، لوئیس انریکه انتخاب شد، انتخاب سال‌های گذشته را نیز در نظر بیاورید، مربیانی که با همه وجود مدیون لالیگا بوده و هستند. نام سامپائولی نیز با همه احترامی که باید برایش قایل بود درست از زمانی بر سر زبان‌ها افتاد و وب سایت فیفا هم برای مصاحبه با او پیش قدم شد که دو باشگاه رئال مادرید و والنسیا برای مذاکره با او وارد میدان شدند. حتی شایعه ارتباط یک مربی با لالیگا نیز باعث پیشرفت آن فرد می‌شود.
 
نویسنده در ادامه با اشاره به تیم منتخب فیفا می‌نویسد: هشت بازیکن از یازده ستاره حاضر در این تیم از لالیگا هستند، دروازه‌بان خوب این تیم، نویر است که شاید بهتر از او در لالیگا پیدا نشود، پوگبا هم بازیکن خوبی است و البته تیاگو سیلوا اما به سایر بازیکنان توجه کنید و نقش لالیگا در دنیای فوتبال امروز: رونالدو، راموس، مودریچ، مارسلو، اینیستا، آلوس، نیمار و مسی.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *