سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۱
انتخاب بهترین‌های فوتبال جهان - ۲۰۱۵

ردپای داعش در مراسم فیفا+ عکس

دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۲
کد مطلب: 467041
چند پیغام تهدید آمیز باعث شده تا مقامات برگزار کننده مراسم پرهزینه و پردرآمد گالا نگران امنیت سالن و محوطه فرش قرمز باشند.
 به گزارش جهان به نقل از فارس، روابط عمومی فیفا و مقامات برگزار کننده مراسم نتخاب بهترین‌های فوتبال جهان در سال 2015 در ابعاد مختلف شروع به اطلاع رسانی کرده و به مردم خبر داده‌اند تنها در صورت داشتن بلیت اجازه ورود به محوطه را خواهند داشت. هیچکسی حق ورود به محوطه مراسم با کوله پشتی را نخواهد داشت و نیروهای امنیتی مجاز به بازرسی بدنی همه مردم خواهند بود.
 https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000467/nf00467041-1.jpg
بسیاری از هواداران برای رسیدن به کنار ستارگان دعوت شده به این مراسم از چند هفته گذشته بلیت مخصوص و گران قمیت آن را خریداری کرده‌اند اما اکنون از شنیدن این خبر بسیار دلخور خواهند بود چرا که نیروهای امنیتی با توجه به پیام‌های دریافتی مشکوک در چند دقیقه گذشته، اجازه نزدیک شدن مردم به ستارگان و میهمانان ویژه را صادر نخواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مترجم
میشه خاهشا مشخص کنید کجا متن خرف از کوله پشتی و بازدید بدنی آورده؟! در ثانی عنوان شده که بلیط های نزدیک جایگاههای ستلرگان تسط مسابقات رادیویی اهداء شده.
یا ترمجه متن رو هم بذارید یا خلاف اون چیزی ننویسید.