پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

گلر کی روش ،جانشین مکانی می شود ؟

دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب: 467009
بار دیگر علیرضا حقیقی جدی ترین گزینه دروازه بانی پرسپولیس شده است.
به گزارش جهان به نقل از خبرآنلاین؛ علیرضا حقیقی دروازه بان شماره یک تیم ملی که در همه دوران بازی اش در پرسپولیس ، روزگار پر فراز و نشیبی را طی می کرد و هیچ گاه در قامت شماره یک در پرسپولیس روزگار خوبی نداشت ، دوباره در آستانه بازگشت به این تیم است.

پرسپولیسی ها گلر ندارند و بعد از جنجالی شدن پیشنهاد شان برای خرید علیرضا بیرانوند ، باید به دنبال یک گلر ایرانی یا نهایتا آسیایی باشند چون 3 یار غیرآسیایی شان به آنها اجازه خرید گلر غیر آسیایی را نمی دهد. آنها در لیگ ایران با مشکل اساسی نداشتن گلر در حد دروازه پرسپولیس روبرو هستند. حذف اضطراری سوشا مکانی به دلیل اشتباهات غیر فوتبالی اش سبب شده تا دیگر نتوانند از این بازیکن استفاده کنند و یافتن جانشین برای او هم برای شان سخت و دشوار شده است.
 
پرسپولیسی ها بعد از لیست کردن دروازه بانان لیگ برتری به این نتیجه رسیدند که نمی توانند گزینه ای مناسب تر از حقیقی برای دروازه شان پیدا کنند . حقیقی که در روبین کازان کلا فرصتی برای بازی بدست نمی آورد ، به دنبال تیم جدید است و حالا روی پیشنهاد پرسپولیس فکر می کند. علیرضا نسبه 3 سال قبلش که در پرسپولیس بوده تفاوت های زیادی دارد. او حالا 3 سال است که مرد شماره یک دروازه تیم ملی شده . با همه انتقادهایی که به بازی هایش می شود ، تجربه 3 بازی در جام جهانی و 4 بازی در جام ملتهای آسیا را دارد. جلوی تیم های بزرگی مثل شیلی و سوئد در بازی های دوستانه به میدان رفته است و یک فصل در لیگ اصلی پرتغال ، گلر ثابت بوده است. او با این تجربه و با فاصله گرفتن از شیطنت های دوران نوجوانی اش در پرسپولیس ، می تواند عصای دستی برای برانکو باشد و جای خالی سوشا را به خوبی پر کند اما بازگشت به لیگ ایران ، قبل از همه برای خود حقیقی ریسکی بزرگ است. چون او به لیگی می آید که ستاره بی چون و چرایش مهدی رحمتی است و هر اشتباه از حقیقی ، فشار به او برای بازی در تیم ملی را صد چندان می کند.
 
اینکه دیگر همه بازی های این دو را می بینند و مقایسه می کنند.فشاری که شاید جایگاه نفر اصلی بودن حقیقی در تیم ملی را به خطر بیاندازد و حتی سبب شود تا شانس گلرهای دیگر حاضر در اردو ، برای بازی در ترکیب ثابت افزایش پیدا کند. این البته در شرایطی است که حقیقی نتواند ستاره ای در لیگ ایران باشد . شاید اگر او در تیم خوب برانکو بدرخشد و پیش چشم همه ، ابزاری برای موفقیت بیشتر پرسپولیس شود ، این تردیدها درباره نبودن رحمتی هم به کلی به فراموشی سپرده شود. باید دید حقیقی در ادامه مذاکراتش با پرسپولیس ، این ریسک را می پذیرد؟ پرسپولیس اگر با حقیقی به توافق نرسد به گزینه های معمولی تری چون عقیل اعتمادی می رسد که سالهاست دور از ایران بوده و هیچ گاه یک ستاره درخشان هم نبوده است!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جفتتون نصف مهدی رحمتی هم نیستید. جای حقیقی جام جهانی رحمتی بود گل نمیخوردیم
سید
البته برانکو خبر را تکذیب کرد ولی شما تازه شایعه رو منتشر کردید