جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

برآورد احمدی مقدم از آینده تجاوز به یمن

دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب: 466978
رئیس ستاد پشتیبانی مردم یمن گفت: در عرصه میدانی به احتمال زیاد جنگ در یمن فرسایشی خواهد شد و این روند در سال ۲۰۱۶ ادامه خواهد یافت.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، نوذر شفیعی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه این کمیسیون، گفت: جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی مجلس با حضور سردار احمدی‌مقدم رئیس ستاد پشتیبانی مردم یمن برگزار شد که در این جلسه تحولات یمن و تداوم حملات سعودی به این کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: رئیس ستاد پشتیبانی مردم یمن در این جلسه تأکید کرد که این ستاد مسئولیت کمک‌های انسان‌دوستانه به مردم یمن را برعهده دارد و کمیته سیاسی آن مسئولیت رساندن صدای یمن به عرصه بین‌المللی را نیز عهده‌دار است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه تأمین سوخت، دارو، مواد غذایی و کمک به درمان به مجروحین و ... از مهم‌ترین اقدامات کمیته پشتیبانی ستاد مردمی یمن بوده است، خاطرنشان کرد: احمدی‌مقدم در این جلسه اشاره کرد که در عرصه میدانی به احتمال زیاد جنگ در یمن فرسایشی خواهد شد و این روند در سال ۲۰۱۶ ادامه خواهد یافت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *