جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

توصیه‌سردارصفوی به‌مسئولان‌درباره عربستان

دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب: 466964
دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: رژیم‌صهیونیستی به دنبال تنش بین آل‌سعود و جمهوری اسلامی ایران است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سرلشکر سیدیحیی رحیم‌صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا صبح امروز در حاشیه مراسم تشییع پیکر سردار شهید علی‌اصغر فولادگر در جمع خبرنگاران، با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید فولادگر، اظهار داشت: ایشان انسانی انقلابی و تفکراتش از تفکرات اسلام ناب محمدی بود.

وی افزود: سردار فولادگر شخصی شجاع و خردمند بود. وی سال‌های عمر خود را در سپاه پاسداران گذراند و در ماموریت‌های مختلفی ایفای نقش داشت.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا با اشاره به سیاست‌های آل سعود در منطقه، گفت: سیاست‌های آل سعود تحت تاثیر رژیم صهیونیستی است. رژیم صهیونیستی بیشتر از آمریکا به دنبال آن است که منطقه را ناامن و به آشوب و هرج و مرج بکشاند.

سرلشکر صفوی ادامه داد: تاثیرات رژیم‌صهیونیستی بر آل سعود را در سوریه، عراق و یمن شاهد هستیم.

وی گفت: امیدواریم مسلمانان کشورهای منطقه هوشیار و بیدار باشند، چون رژیم صهیونیستی به دنبال تنش بین آل‌سعود و جمهوری اسلامی ایران است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در پایان تصریح کرد: مسئولان سیاسی کشورمان باید هوشیاری به خرج بدهند، زیرا ناامنی‌های منطقه به نفع اسرائیل تمام می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اقا اشتباه این است که ال سعود ورزیم صهیونسیتی دو رو یک سکه هستند در واقع بطور ماهوی یکی هستند یا به عبارتی یک روح در دو کالبد هستند اینک این رزیم میخواهد بین ایران وال سعود اختلاف بیاندازد غلط است جون ال سعود خود رزیم غاصب کودک کش صهیونیستی است؟؟!!!!!!! فکر نمی کنم دوزاری مسولین افتاده باشد؟؟!!!!!!!!!!!!