جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
مهاجم ایرانی نامزد حضور در تیم منتخب فصل

انصاری فرد بالاتر از برباتف و اسین

دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۲
کد مطلب: 466876
بازیکن ایرانی پانیونیوس با بازی های خوب خود در این فصل یکی از بهترین خریدهای فصل لیگ یونان انتخاب شد و بالاتر از بازیکنان نامداری چون دیمیتار برباتف و مایکل اسین قرار گرفت.
 به گزارش جهان به نقل از ایسنا  از پایگاه اینترنتی sport 24، کریم انصاری فرد که در تیم اوساسونا یک فصل ناامیدکننده را سپری کرد، راهی لیگ یونان و تیم پانیونیوس شد و در این تیم یونانی عملکرد خوبی از خود نشان داد و توانست در لیگ فیزیکی یونان گل های خوبی برای تیمش به ثمر برساند تا پانیونیوس در بین تیم های بالانشین جدول رده بندی قرار گیرد.
 
پایگاه اینترنتی sport 24، در ارزیابی خود از بازی های این فصل لیگ یونان، بدترین خریدها و بهترین بازیکنان را انتخاب کرده است.
 
در این رده بندی مایکل اسین هافبک نامدار غنایی سابق چلسی و میلان که این فصل در پاناتینایکوس بازی می کند و دیمیتار برباتف از پائوک سالونیکا در بین بدترین خریدهای فصل قرار گرفته اند.
 
کریم انصاری فرد مهاجم تیم ملی ایران و پانیونیوس نیز به عنوان یکی از بهترین خریدهای فصل لیگ یونان لقب گرفت و نامزد حضور در تیم منتخب فصل لیگ یونان شد.
 
در معرفی انصاری فرد آمده است: بازیکن ایرانی پانیونیوس نه تنها با گل ها، که با پاس ها و بازی رو به جلو و درگیرانه خود یکی از بهترین بازیکنان نیم فصل نخست لیگ یونان بوده است.
 
اکنون با این آمار و بازی های خوب انصاری فرد می تواند با ادامه روند رو به رشد خود در تیم منتخب فصل لیگ یونان لقب گیرد.
 
تیم منتخب فصل لیگ یونان را کاربران اینترنتی و کارشناسان انتخاب می کنند و بازیکن ایرانی پانیونیوس نیز این شانس را دارد که در پایان فصل در بین برترین های لیگ یونان باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *