سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

متن اساسنامه فدراسیون فوتبال نهایی شد

يکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۷
کد مطلب: 466770
متن اساسنامه فدراسیون فوتبال نهایی شد و در اختیار رئیس فدراسیون فوتبال قرار گرفت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، پس از آنکه اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال حرف و حدیث‌های زیادی را در این مدت به وجود آورد و تغییراتی که برای مصوب شدن در مجمع پیش رو در نظر گرفته شد، فدراسیون فوتبال متن اساسنامه پیشنهادی را برای بررسی و جمع‌آوری نظرات مختلف ۲۱ روز قبل از تاریخ مجمع به تمام اعضای مجمع ارسال کرد تا در نهایت پس از دریافت این نظرات، ویرایش نهایی را انجام دهد.

بر همین اساس پس از پایان مهلت ارسال نظرات اعضای مجمع فدراسیون فوتبال که آخرین زمان آن ۱۹ دی ماه سال جاری تعیین شده بود، تمام این اصلاحات پیشنهادی اعضا که در ۸ مورد به اصلاحات لغوی محدود و اشاره شده بود، پس از اصلاح، ظهر امروز در اختیار علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال قرار گرفت.

همچنین مقرر شد تا در مجمع ۲۳ دی ماه (چهارشنبه آینده) ابتدا در رابطه با ویرایش هفتم اساسنامه پیشنهادی یک رای‌گیری کلی به عمل آمده و در صورت تصویب، ویرایش‌هایی که در این مدت پیشنهاد شده است در مجمع قرائت شده و برای آن نیز رای‌گیری به عمل بیاید.

البته قابل پیش‌بینی است با وجود همه مخالفت‌ها علیه تغییر در اساسنامه، در نهایت این متن پیشنهادی و نهایی اساسنامه فدراسیون فوتبال که هم اکنون در اختیار علی کفاشیان قرار دارد، در مجمع ۲۳ دی مطرح شده و با توجه به حمایت اولیه اعضای مجمع با اکثریت مطلوب به تصویب خواهد رسید.

مطالعه مفاد این اساسنامه حاکی است در صورت تصویب برخی از کمیته‌ها حذف و ادغام شده و تنها رأی علی کفاشیان که به دلیل عضویت در هیأت اجرای کنفدراسیون فوتبال آسیا صاحب آن شده است، در مجمع فدراسیون ایران لغو می‌شود و همین طور ریاست کنونی کمیته‌ها به اعضای هأیت رئیسه واگذار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *