پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
حکم جلب امروز صادر می‌شود

احضار یک رئیس فدراسیون به دادسرا

شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب: 466522
یکی از روسای فدراسیون‌های ورزشی به دلیل پرونده فساد مالی به شعبه ویژه دادسرای کارکنان دولت احضار شده اما تاکنون به این شعبه مراجعه نکرده است تا قاضی پرونده تصمیم به صدور حکم جلب او بگیرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، شعبه ویژه دادسرای کارکنان دولت یکی از روسای فدراسیون ها را پنجم دی ماه به دلیل داشتن پرونده فساد مالی و شاکی خصوصی و عمومی در این زمینه به حضور این شعبه احضار کرد.

طبق آنچه اعلام شده با پایان یافتن مهلت قانونی و در صورت عدم مراجعه این رئیس به دادسرا، رئیس دادسرای ویژه جرایم ورزشی دستور بازداشت وی را داده و حکم جلب این رئیس فدراسیون صادر می شود.

این در حالی است که تا به امروز (شنبه ۱۹ دی ماه) و با گذشت دو هفته از صدور این احضاریه، وی برای ارائه توضیحات لازم در محل شعبه ویژه دادسرای کارکنان دولت حاضر نشده است.

خبرنگار مهر در این زمینه کسب اطلاع کرده که تا ساعاتی دیگر دستور بازداشت این رئیس فدراسیون صادر خواهد شد.

اطلاعات کامل این شکایت و نام رئیس فدراسیون نزد گروه ورزشی خبرگزاری مهر موجود است اما با تاکید بر حفظ حرمت اشخاص و امانت داری خبرگزاری مهر، جزئیات این پرونده را منتشر نخواهیم کرد تا قاضی پرونده اجازه انتشار محتویات آن را بدهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *