پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱

توصیه انتخاباتی واعظ معروف به رسانه‎‌ها

شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب: 466448
آیت الله فاطمی‌نیا استاد اخلاق در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری حرف‌هایی برای اصحاب رسانه گفت.
به گزارش جهان، آیت الله سید عبدالله فاطمی‌نیا در گفت‌وگو با تسنیم، بر لزوم رعایت نکات اخلاقی در فعالیت های خبررسانی تاکید کرد و گفت: به تمامی افرادی که در کارهای رسانه ای فعالیت دارند، توصیه می کنم در هر لحظه به یاد خدا باشند و بدانند خداوند بر کارها و فعالیت های آن ها نظارت کامل دارد.

وی با اشاره به نزدیک شدن ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی به اهالی رسانه های دیداری، شنیداری و مکتوب توصیه کرد: از نشر اخبار غیرحقیقی و خلاف اخلاق بپرهیزند و در کارهای خود تقوا داشته باشند. به اهالی رسانه توصیه می کنم در تمام اوقات به خصوص در آستانه ایام انتخابات، تقوا داشته باشند و در خبررسانی های خود از یاد خدا غافل نباشند.

وی افزود: مردم به رسانه های فعال و صادق اعتماد می‌کنند و بنابراین خبرگزاری ها، روزنامه ها، رادیو و تلوزیون برای جذب مخاطب باید صداقت و ایمان را ملاک کارهای خود قرار دهند.

آیت الله فاطمی نیا نشر اخبار خلاف واقع، شایعه پراکنی و خبرسازی های غیراخلاقی را از جمله مصادیق بی تقوایی در فعالیت رسانه ای عنوان کرد و گفت: خبرنگاران و روزنامه نگاران بدانند این گونه اعمال نه در دنیا خیری برای فرد به همراه می آورد و نه در آخرت موجب رستگاری و سعادت می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *