شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

تمام واکنش‌های برندگان توپ طلا ی فوتبال

جمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب: 466327
سایت فیفا در آستانه مراسم توپ طلای فوتبال جهان، واکنش برنده‌های این جایزه بزرگ را منتشر کرده است.
به گزارش جهان از ایسنا به نقل از سایت فیفا، مراسم انتخاب برترین های فوتبال جهان این هفته برگزار خواهد شد و از بین لیونل مسی، نیمار و کریستیانو رونالدو، برترین بازیکن فوتبال انتخاب می شود.
 
سایت فیفا در آستانه این مراسم، واکنش برنده های توپ طلا در سال‌های گذشته را منتشر کرده است.
 
این واکنش‌ها را در زیر می خوانیم:
 
2010
 
لیونل مسی. این دومین سالی است که این جایزه را به دست می آورم اما به اندازه بار اول خوشحالم. البته اگر بیشتر از بار اول خوشحال نباشم.
 
2011
 
لیونل مسی. خیلی خوشحالم که برای سومین بار و آن هم به صورت پیاپی این افتخار نصیبم می شود. یک بار بردن این جایزه هم سخت است. بسیار خوشحالم و راستش به اندازه بار اول از این اتفاق لذت می برم.
 
2012
 
لیونل مسی. برای چهارمین بار پیاپی واقعا عالیه. هنگ کردم و نمی دانم چه باید بگویم. مثل همیشه دوست دارم این جایزه را به خانواده‌ام تقدیم کنم.
 
2013
 
کریستیانو رونالدو. اینکه می بینم برنده شدم، بسیار خوشحالم می کند. احساس غرور می کنم. برای کسب افتخاری به این بزرگی باید به سختی تلاش کرد. از تمامی هم تیمی هایم در رئال و تیم ملی، ممنونم زیرا بردن یک جایزه فردی بدون کار گروهی ممکن نیست. همچنین از مربیانم در باشگاه و تیم ملی به خاطر اعتمادشان به من ممنونم.
 
2014
 
کریستیانو رونالدو. تاکنون هشت بار اینجا بودم و هر بار هم مثل بارهای قبل است. قبل از خواندن نام برنده، فشار بسیار بالایی را تحمل می کنم. می دانم برای کسب این جایزه چقدر تلاش و سخت کوشی نیاز است و مهم نیست برای چندمین بار اتفاق می افتد. به هر حال احساساتم بر من غلبه می کند. امیدوارم این روند همچنان برای سال ها ادامه داشته باشد. از تمام هم‌تیمی‌هایم در رئال و پرتغال تشکر می کنم. این جایزه حسن ختامی است بر فصل گذشته و انگیزه ای برای شروع فصل بعد.
 
مراسم انتخاب برترین بازیکن فوتبال جهان در زوریخ برگزار خواهد شد و به نظر می رسد اینبار شانس مسی بیشتر از رونالدو برای بردن این جایزه است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *