جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
در اولین سالگرد حمله به شارلی ابدو؛

تیرباران مردی در پاریس با پرچم داعش

جمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۳۲
کد مطلب: 466280
پلیس پاریس امروز (پنجشنبه) و در اولین سالگرد حمله به دفتر تحریریه مجله موهن شارلی ابدو، مردی را که جلیقه انتحاری پوشیده و ساطوری را در دستانش داشت، به گلوله بست.
به گزارش جهان به نقل از جام نیوز، پلیس پاریس امروز (پنجشنبه) و در اولین سالگرد حمله به دفتر تحریریه مجله موهن شارلی ابدو، مردی را که جلیقه انتحاری پوشیده و ساطوری را در دستانش داشت، به گلوله بست.

به نوشته خبرگزاری رویترز (reuters) دادستانی پاریس در بیانیه‌ای اعلام کرد در تلفن همراه این مرد که پرچم کاغذی گروه تروریستی داعش را حمل می‌کرد، اطلاعاتی مربوط به عقاید تکفیری یافت شده است.

به نوشته روزنامه دیلی استار (daily star) پلیس فرانسه اعلام کرد که از شواهد موجود پیداست که حمله تروریستی بوده و این حادثه در بخش حوادث تروریستی مورد بازرسی قرار خواهد گرفت.
 
روزنامه تلگراف (telegraph) نیز به نقل از منابع پلیس نوشت وی به طرز تهدید آمیزی در تلاش برای ورود به پاسگاه پلیس بوده و جستجوی جسد وی نشان می‌دهد کمربند انتحاری وی مصنوعی بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *