جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تعیین‌ ترکیب‌ هیأت‌ رئیسه‌ شورای استان‌ها

پنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب: 466214
اعضای هیأت رئیسه شورای عالی استان‌ها برای یک سال دیگر انتخاب شدند که به ترتیب مهدی چمران به عنوان رئیس، فیروز آقایی نایب رئیس، احد چگینی سخنگو و (مجاهد مقصودی - زهرا سلیمی - مهدی احمدی - عبدالوحید باشنده - عبدالحمید امینی و حیدر عرب‌سرهنگی) به عنوان منشی‌های هیأت رئیسه مشخص شدند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، انتخابات سومین سال از چهارمین دوره هیأت رئیسه شورای عالی استان‌ها صبح امروز با حضور ۷۲ عضو شورای عالی استان‌ها در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه رأی‌گیری برای ریاست شورای عالی استان‌ها برگزار و از بین ۲ کاندیدای ریاست (مهدی چمران - غلامرضا بصیری‌پور)، چمران از ۷۲ رأی مأخوذه با ۴۲ رأی به عنوان رئیس سومین سال از ریاست شورای عالی استان‌ها انتخاب شد.

در این دوره از انتخابات غلامرضا بصیری‌پور تنها ۳۰ رأی کسب نمود.

در ادامه جلسه رأی‌گیری برای انتخاب نایب رئیس، سخنگو و منشی‌های هیأت رئیسه شورای عالی استان‌ها برگزار شد که به ترتیب؛ فیروز آقایی از استان چهارمحال بختیاری به عنوان نایب رئیس شورای عالی استان‌ها و احمد چگینی از استان قزوین به عنوان سخنگوی شورای عالی استان‌ها انتخاب شدند.

مجاهد مقصودی از استان خوزستان با ۵۲ رأی - زهرا سلیمی از استان همدان با ۵۰ رأی - مهدی احمدی از استان آذربایجان غربی با ۴۳ رأی - عبدالوحید باشنده از استان سیستان و بلوچستان با ۴۳ رأی - عبدالحمید امینی از استان گلستان با ۴۲ رأی و حیدر عرب‌سرهنگی از استان سمنان با ۴۱ رأی به عنوان ۶ منشی هیأت رئیسه شورای عالی استان‌ها انتخاب شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *