کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

صعود فیورنتینا به صدر

نتایج هفته هجدهم فوتبال سری A ایتالیا

16 دی 1394 ساعت 20:36

یوونتوس و فیورنتینا موفق شدند حریفان خود را شکست دهند و میلان در ادامه نتایج ضعیف خود در خانه برابر بولونیا شکست خورد.


 به گزارش جهان به نقل از ایسنا، هفته هجدهم رقابت‌های سری A ایتالیا عصر امروز (یکشنبه) با برگزاری 6 دیدار ادامه یافت که در حساس‌ترین بازی یوونتوس مدافع عنوان قهرمانی با برتری 3 بر صفر برابر ورونا خودش را به صدر جدول نزدیک کرد و میلان در ادامه روند ناامید کننده خود در این فصل با میهایلوویچ در خانه برابر بولونیا با یک گل شکست خورد.
 
یونتووس که این فصل را خوب شروع نکرده بود چند هفته‌ای است که نتایج خوبی کسب می‌کند و توانسته در رده دوم جدول قرار گیرد. آن‌ها عصر امروز در خانه پذیرای ورونا بودند و در نهایت توانستند با سه گل برتری به پیروزی برسند.
 
پائولو دیبالا خیلی زود یوونتوس را در دقیقه 8 پیش انداخت و در ادامه نیمه نخست بانوی پیر با گلزنی لئوناردو بونوچی مدافع پیش تاخته خود در دقیقه 45 خیال خود را برای پیروزی راحت کرد.
 
راه‌راه‌پوشان تورین در دقیقه 82 خیال خود را راحت کردند و گل سوم را توسط ایمونه زادزا به ثمر رساندند تا این تیم با پیروزی 3 بر صفر خودش را 36 امتیازی کند و هم‌امتیاز با اینتر شود.
 
در دیگر دیدار مهم، رم در دیداری جذاب و دیدنی برابر کیووو به میدان رفت که این دیدار با تساوی پرگل 3 بر 3 به پایان رسید. رمی‌ها که تبحر زیادی در کسب تساوی در یکی دو سال اخیر پیدا کرده‌اند ابتدا با گل صدیق عمر در دقیقه 7 پیش افتادند و سپس آلساندرو فلورنزی در دقیقه 37 گل دوم را به ثمر رساند. ولی در ادامه دو گل از بلوجی و دانیلی باعث شد تا کیه‌وو در حالی که یک سوم از زمان مسابقه باقی مانده بازی را به تساوی بکشاند.
 
تیم مهمان یعنی رم دقیقه 71 با ضربه فالکو به گل سوم رسید ولی این پایان کار نبود و سیمونه پپه در دقیقه 87 آب سردی بر پیکر رم ریخت و بازی را به تساوی 3 بر 3 کشاند تا دو تیم امتیازها را تقسیم کنند.
 
همچنین میلان تیم ششم جدول در خانه خود پذیرای بولونیا پذیرای تیم پانزدهم جدول رده‌بندی بود که این دیدار در نهایت با شکست یک بر صفر روسونری به پایان رسید تا عملکرد شاگردان میهایلوویچ ادامه داشته باشد. بازی تا دقیقه 82 مسابقه با تساوی بدون گل در جریان بود تا اینکه امانوئل جیاکرینی موفق شد گل پیروزی بخش بولونیا را وارد دروازه میلان کند تا میهایلوویچ در آستانه اخراج از این تیم قرار گیرد.
 
فیورنتینای رده دومی نیز موفق شد با برتری 3 بر یک برابر پالرمو موقتا صدرنشین لیگ ایتالیا شود. دو گل فیورنتینا را ایلیچ بازیکن گلزن این تیم به ثمر رساند و گل سوم را نیز بلاژیکوفسکی هافبک لهستانی این تیم وارد دروازه پالرمو میزبان کرد و جیلاردینو مهاجم سابق فیورنتینا در دقیقه 77 یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. گلی که البته تاثیری در نتیجه مسابقه نداشت.
 
تابلوی نتایج لیگ ایتالیا:
 
اودینزه 2 – آتالانتا یک
 
میلان صفر – بولونیا یک
 
کیه‌وو 3 – رم 3
 
یوونتوس 3 – ورونا صفر
 
لاتزیو صفر – کارپی صفر
 
پالرمو یک – فیورنتینا 3
 
ساسولو 2 – فروزینون 2
 
امشب با برگزاری دو دیدار رقابت‌های لیگ ایتالیا در هفته هجدهم خود به پایان خواهد رسید جایی که اینتر این فرصت را دارد تا با برتری امپولی جایگاه خود را در صدر جدول پس بگیرد. ناپولی نیز در خانه پذیرای تورینو خواهد بود. در جدول رده‌بندی در حال حاضر فیورنتینا با 38 امتیاز در صدر قرار گرفته است و تیم‌های یوونتوس و اینتر با 36 امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند.


کد مطلب: 466121

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/466121/نتایج-هفته-هجدهم-فوتبال-سری-a-ایتالیا

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com