جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

حمایت "محمود عباس" از عربستان

چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۴۲
کد مطلب: 466109
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز چهارشنبه طی اظهاراتی بر حمایت از اقدامات عربستان سعودی تاکید کرد.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از شبکه المیادین خبرداد: محمود عباس امروز طی سخنانی در شهر بیت لحم گفت: ما موافق تمامی اقدامات عربستان هستیم.
 
عباس همچنین با اشاره به اظهارات مقامات صهیونیست درباره احتمال فروپاشی تشکیلات خودگردان فلسطین تصریح کرد: به فروپاشی تشکیلات خودگردان امیدوار نباشید، این تشکیلات باقی است و پس از آن نیز دولت فلسطین خواهد بود.
 
وی افزود که آنها با طرح صلح عربی مخالفت کردند زیرا خواهان برقراری صلح نیستند و اگر جهان خواهان حل قضیه فلسطین است می توان با برگزاری کنفرانس بین المللی و تشکیل کمیته ای به دنبال راه حلی برای این قضیه بود و جهان باید بداند که این درگیری در حال تبدیل شدن به درگیری دینی است.
 
وی اظهار داشت که ما هرگز از سرزمین خود خارج نخواهیم شد و اجازه برپایی نظام آپارتاید را نمی دهیم.
 
اظهارات عباس در حالی است که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دو روز پیش طی اظهاراتی بر لزوم آمادگی برای احتمال فروپاشی تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد.
 
وی تاکید کرد که ضروری است اسرائیل خود را برای احتمال فروپاشی تشکیلات خودگردان آماده نماید.
 
روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت که نتانیاهو این اظهارات را در جلسه کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی بیان کرد و گفت که اسرائیل بایستی خود را برای احتمال فروپاشی تشکیلات خودگردان آماده کند.
 
وی در عین حال گفت تا جایی که امکان دارد باید از فروپاشی تشکیلات خودگردان فلسطین جلوگیری کرد.
 
به نوشته این روزنامه کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی طی چند روز اخیر دو بار تشکیل جلسه داده و احتمال فروپاشی تشکیلات خودگردان به دلیل رکود سیاسی و افزایش تنش ها،  نابسامان اوضاع امنیتی ، بحران اقتصادی در کرانه باختری و نیز بحران سیاسی در رهبری فلسطین را مورد بررسی قرار داده است.
 
از سوی دیگر زیپی لیونی وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی و از معارضان این رژیم خواستار برگزاری نشست فوری کنست (پارلمان) برای بررسی احتمال فروپاشی تشکیلات خودگردان شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امیر
چی شد اونهایی که در صفحات اخبار مربوط به روحانی و هاشمی به قسمت نظرات حمله می کنن و هزار تا نظر میدن اینجا چرا خبری ازشون نیست؟راجع به ملت مظلومین فلسطین نظری ندارید؟
"موافق تمامی اقدامات عربستان هستیم" این هم از برادران فلسطینی در پاسخ به تمام حمایت ها و کمک های ملت ایران به آنها . آیا برای درس گرفتن کافی نیست؟