سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

آمار سازمان سنجش از ثبت نام آزمون دکتری

چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب: 465981
مشاور عالی سازمان سنجش با بیان "تا صبح امروز ۱۱۷هزار و ۸۱۷ نفر در آزمون دکترای ۹۵ ثبت‌نام کرده‌اند" از تمدیدفرصت ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات تا روز شنبه ۱۹ دی ماه خبر داد.
به گزارش جهان، حسین توکلی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به ثبت‌نام ۱۱۷ هزار و ۸۱۷ نفر در آزمون دکترای ۹۵ تا صبح امروز، اظهار داشت:‌ فرصت ثبت‌نام در این آزمون تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۹ دی ماه تمدید شده است و افرادی که تاکنون برای ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند، تا این تاریخ فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی افزود:‌ آن دسته از داوطلبانی که در آزمون دکترای سال ۹۵ ثبت‌نام کرده‌اند نیز تا روز شنبه ۱۹ دی برای ویرایش اطلاعات ثبت شده خود فرصت دارند.

طبق گفته‌های مشاور عالی سازمان سنجش، آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۵ روز جمعه ۱۴ اسفندماه در یک نوبت برگزار و کارت ورود به جلسه از روز ۱۱ اسفند در سایت سازمان سنجش توزیع می‌شود. پس از برگزاری آزمون، کارنامه سنجش علمی شامل نمرات خام، تراز، نمره کل در هفته سوم فروردین ماه در اختیار داوطلب قرار می‌گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *