پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

پیشروی نیروهای سوری در استان دیرالزور

سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب: 465755
نیروهای ارتش سوریه در ادامه پیشروی‌های خود در«دیرالزور»، بخش هایی از ارتفاعات مهم و راهبردی «کروم» را آزاد کرده‌اند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، نیروهای ارتش سوریه با کمک عشایر منطقه از عصر روز گذشته (دوشنبه) عملیات جدیدی را با هدف تامین امنیت فرودگاه دیرالزور آغاز کرده‌اند.

در ابتدای این عملیات، یگان توپخانه‌ای ارتش به شدت مواضع تروریست‌های داعش را در اطراف ارتفاعات مهم و راهبردی«کروم» هدف قرار دادند و سپس عملیات زمینی را آغاز کردند و بعد از درگیری چند ساعته و نفس گیر موفق شدند خود را به ارتفاع مهم و راهبردی کروم برسانند.

به گزارش فارس تاکنون ده‌ها تن از عناصر تروریستی داعش در این محور کشته و زخمی شده‌اند. در صورت ادامه پیشروی نیروهای سوری در ساعات آینده نیروهای سوری موفق خواهند شد این ارتفاع راهبردی را بطور کامل آزاد کنند.

ارتفاع مهم کروم اشراف کامل بر منطقه و بخصوص فرودگاه دارد و نیروهای سوری می‌توانند با استفاده از این منطقه راهبردی تحرکات تروریست‌های داعش را رصد کنند.

در چند ماه گذشته تروریست‌های داعش حملاتی سنگینی را علیه مواضع نیروهای سوری در حومه فرودگاه از سمت همین ارتفاع راهبردی انجام داده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *