جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۴
۸

پیش بینی جالب صفارهرندی درباره انتخابات مجلس آینده

دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۱۲
کد مطلب: 465405
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: براساس شواهد و قرائن پیش بینی می شود؛ ترکیب و آرایش اعضای مجلس دهم به سبب رقابت تنگاتنگ میان جریان های اصولگرا و اصلاح طلب همانند مجلس پنجم باشد که جناح راست اکثریت شکننده ای درآن داشت.
پیش بینی جالب صفارهرندی درباره انتخابات مجلس آینده
به گزارش جهان، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: براساس شواهد و قرائن پیش بینی می شود؛ ترکیب و آرایش اعضای مجلس دهم به سبب رقابت تنگاتنگ میان جریان های اصولگرا و اصلاح طلب همانند مجلس پنجم باشد که جناح راست اکثریت شکننده ای درآن داشت.

محمدحسین صفارهرندی عصریکشنبه درجمع بسیجیان اراک در کانون بسیج جوانان این شهر با بررسی نوع ترکیب و آرایش های مجالس ادوار مختلف از دهه ۶۰ تاکنون افزود: انتخابات به عنوان یک امر شناخته شده برای مردم کشورمان است و اگر درصدد ارزیابی تجربه سی و چند ساله مردمسالاری دینی هستیم، بخش زیادی از آن در انتخابات تجلی پیدا می کند.

وی در این همایش با عنوان «گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» ، بیان کرد: انتخابات به مثابه سنجش واقعی ارزش ها و سیاست ورزی در جامعه تلقی می شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکیدبراینکه در پازل برگزاری بیش از ۳۰ انتخابات از اول انقلاب تاکنون، قدرت در میان جناح ها و جبهه های سیاسی دست به دست شده است، گفت: اگر نظام در جستجوی مطلوب خود برای قدرت بود می توانست آرای مردم را به گونه ای مدیریت کند که هرکسی اجازه قرارگرفتن در مصدر امور را نداشته باشد.

صفارهرندی افزود: افرادی که در چارچوب مصالح عمومی نظام و کشور و قانون اساسی فعالیت می کنند مادامی که در چارچوب قانون عمل می کنند مجازند آرای مردم را به سمت خود درخواست کنند و اگر مردم پذیرفتند و تائید شد در مصدر امور قرار گیرند.

وی بیان کرد: جریان های سیاسی در کشور مجموعه ای واحد هستند و برای تحقق حکومت دینی که ظرف آن جمهوری اسلامی است و در این نظام؛ تکثر سیاسی و حرکت در جهت قانون پذیرفته شده است و حتی اپوزیسیون هم باید در همین چارچوب حرکت کند ، اینکه عده ای با مصادره امکانات نظام ، بهره گیری از فرصت های حکومتی و سوء استفاده از اعتماد مردم بخواهند علیه نظام ، خوراک تبلیغاتی تهیه کنند، نباید زیربار آن رفت.

وی اظهارکرد: وجود اختلاف، تنوع و تکثر در نظام در چارچوب قانون اساسی موجب رشد است، ولی نباید به اسم رقابت میان دو جناح و اختلاف جریانات داخلی، پای دشمنان خارجی به صحنه کشیده شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر کج سلیقگی، لجاجت، بدعمل کردن و حماقت برخی افراد با دریافت کمک های بیرونی و الحاق ضد انقلاب به خودشان، گفت: اگر اعلام نتیجه انتخابات ۸۸ توسط شورای نگهبان که به عنوان نهادی امین جهت صیانت از آرای مردم تعیین شده، پذیرفته می شد؛ پای دشمنان و اغیار با استفاده از رسانه های بیگانه و تحریک و تبلیع به نفع برخی افراد به انتخابات داخلی کشورمان کشیده نمی شد و فتنه ۸۸ با آن همه فرصت سوزی و ملکوک (لکه دار) شدن اعتمادهای بین المللی رقم نمی خورد.

وی در بخش دیگری از سخنانش اینکه عده ای با وعده های کذب و دروغین بخواهند آرای مردم را به سوی خود بکشند کاری غیرموجه خواند و گفت: برای سیاست ورزی سالم و پاک نباید با دادن وعده ، امتیاز و پست و غیره سوء استفاده کرد و زمینه ساز انتخابات ناسالم شد.

پاسدار محمدرضا رضایی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک نیز با محکوم کردن اعدام شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان سعودی گفت: اطمینان داریم که انجام این گونه اقدامات از روی جهل آمریکا و نوچه های دست نشانده اش انجام شده و با بصیرت و شناخت کافی مسلمانان و بخصوص شیعیان جهان تمامی نقشه های دشمنان نقش بر آب خواهد شد.
منبع: ایرنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


برخلاف نظر شما اصولگرایان واقعی رای اکثریت را خواهند داشت.
Iran, Islamic Republic of
باش تا صبح دولتت بدمد
علی
بنده خدا صفار هم از صحنه کنار گذاشته شده و هم اکنون فرصتی پیدا کرده تا بگه من هم هستم .
وقتی اصولگرای دوآتشه ای مثل صفار اینچنین آمار می دهد یعنی اگر دوپینگ رد صلاحیت به داد اصولگرایان نرسد مجلس به دست اصلاح طلبان افتاده
United States
ممتاسفم برای جناب صفار که مردم ایران را هنوز درست نشناخته اند،بدون شک اکثریت مجلس حزب اللهی و اصولگرا خواهد بود ان شاالله
تو درست نشناختی. توهم خود حزب الله پنداری شما رو کشت. 92 هم همین حرفا رو می زدین
اصو ل گرايان به آخر خط رسيده اند نفرت مردم در سال 1392را نديده ايد.
ضمنا موضوع داخلي ساير كشورها به ما ارتباطي ندارد.
ان شاء الله به فضل الهی، جریان مرمن انقلابی به پیروزی می رسند و جریان نفاق و باطلی همچون جبهه معلوم الحال افسادات، به اجدادش هچون فرعون و قارون می پیوندد.