پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۲
یک کارشناس آگاه مطرح کرد؛

ورشکستگی تامین اجتماعی تکذیب شد

يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۲
کد مطلب: 465337
یک کارشناس آگاه درباره برخی اخبار منتشر شده در خصوص وضعیت مالی سازمان تامین اجتماعی توضیحاتی ارائه داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، این کارشناس با برشمردن برخی محورهایی که با استناد به آن‌ها به شرایط بد مالی سازمان تامین اجتماعی تعبیر می‌کنند،گفت: یکی از اقدامات قابل توجه در دوره مدیریت جدید، پرداخت مستمری‌هاست که حتی در یک مورد به تاخیر نیفتاده است.
 
وی افزود: یکی دیگر از انتقادهای جدی به سازمان تامین اجتماعی، تاخیر در پرداخت مطالبات بیمارستان‌های طرف قرارداد با فاصله زمانی ۱۵ و ۱۶ ماه بود، این تاخیر با تلاش مدیران سازمان اکنون به حداقل زمان رسیده و همه مطالبات با فاصله زمانی ۳ تا ۴ ماهه پرداخت می‌شود و تاکید و جهت گیری مدیریت جدید بر پرداخت به روز مطالبات است.
 
این منبع آگاه اضافه کرد: سازمان تامین اجتماعی در سال ۹۲ که مدیریت جدید مسئولیت اداره آن را برعهده گرفت، کسری بودجه بالغ بر ۵هزار میلیارد تومانی داشت و از ۲۸ شرکت واگذار شده به این سازمان در دوره قبل که اکثیریت قاطع آن ها زیان ده و  ورشکست بوده‌اند.
 
وی در خاتمه تاکید کرد: سازمان تامین اجتماعی با وجود بدهی‌های فعلی، با توجه به سرمایه‌ها، منابع موجود و تلاش در جهت تامین درآمد مناسب ولو در شرایط تحریم در مقایسه با قبل روند بازدهی مثبتی دارد و درآمد ماهیانه این سازمان تامین کننده کلیه هزینه‌ها است و لذا اخبار منتشره درست به نظر نمی‌رسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


تامین اجتماعی هیچ وقت ورشکست نمیشه پول کلی آدم دست اینهاست، شایعه ها هدف دیگری دارند
حسین
صندوق بازنشتگی فولاد تائید بازنشسته فولاد