پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱
پروین:

امیدوارم بعد از ۴۰ سال المپیکی شویم

يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب: 465204
پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: پرسپولیس عالی بازی می‌کند، اما همه نگرانی من از تعطیلات لیگ است و می‌ترسم بعد از تعطیلات، بازیکنان شرایط خوبی نداشته باشند.
به گزارش جهان، علی پروین در گفت‌وگو با فارس، درخصوص دیدار پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان که منجر به برد سرخ‌پوشان شد، گفت: بازی را دیدم و واقعاً از نحوه بازی پرسپولیس لذت بردم. بازیکنان پرسپولیس واقعاً عالی بازی کردند و یکی از بهترین فوتبال‌ها را به نمایش گذاشتند. به نظرم پرسپولیس با ادامه این روند می‌تواند در لیگ برتر اول یا دوم شود، البته این باخت چیزی از ارزش استقلال خوزستان کم‌ نمی‌کند و من هنوز هم معتقدم که آنها تیم بسیار خوبی هستند که می‌توانند در پایان لیگ جزو 4 تیم اول قرار بگیرند.
 
وی در پاسخ به این سؤال که به نظر شما کدام بازیکن پرسپولیس در حال حاضر موثرتر از سایر بازیکنان است، ادامه داد: اگر نظر مرا می‌خواهید که باید بگویم همه در این تیم خوب هستند. از گلر گرفته تا مهاجمان، کادر فنی، مدیران و حتی تدارکات همگی عالی کار می‌کنند، اما خدا کند که این تعطیلات لیگ به پرسپولیس ضربه نزند؛ چراکه در تعطیلات برخی بازیکنان بدن‌های خود را رها می‌کنند که این مسئله باعث می‌شود بعد از تعطیلات از شرایط آرمانی به دور باشند. با این همه اعتقاد دارم این پرسپولیس تیم بسیار خوبی است و امیدوارم درنهایت قهرمان شوند. باید بگویم که پرسپولیس عالی بازی می‌کند، اما همه نگرانی من از تعطیلات لیگ است و می‌ترسم بعد از تعطیلات، بازیکنان شرایط خوبی نداشته باشند.
 
پروین درخصوص تیم ملی امید و بازی‌های مقدماتی المپیک که این تیم در پیش دارد، اظهار داشت: باید بگویم تیم امید ما هم تیم بسیار خوبی است و جا دارد از مدیریت حبیب کاشانی و زحمات کادر فنی تشکر کنم؛ چراکه هیچ زمانی تیم امید اینقدر تدارکات قدرتمندی نداشت و دیدیم که بارها در اروپا اردو و بازی دوستانه برگزار کردند. من خیلی خوشبین هستم که این تیم بتواند بعد از 40 سال راهی المپیک شود.
 
پیشکسوت فوتبال کشورمان با بیان اینکه آخرین دوره‌ای که تیم ایران به المپیک رفت‌، عضو آن تیم بودم، افزود: در آن دوره تیم خوبی داشتیم و فقط دلخوش به رفتن به المپیک نبودیم. این تیم هم فقط نباید به این دل خوش کند که به المپیک برود. نباید فقط با رفتن به المپیک بخوریم و بخوابیم، بلکه اگر به المپیک رفتیم باید به گونه‌ای عمل کنیم که به مراحل بعد هم صعود کنیم. نباید صعود به المپیک آخر کار ما باشد.
 
وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چقدر احتمال می‌دهید این تیم بتواند راهی المپیک 2016 شود، گفت: نفراتی که داریم همگی خوب هستند و می‌بینیم که در تیم‌های خودشان جزو بازیکنان اصلی به حساب می‌آیند. این بازیکنان باید خودشان باشند که در این‌صورت کار تیم امید راحت‌تر می‌شود، البته نباید از حق غافل شد، باید از مدیریت خوب علی کفاشیان و حبیب کاشانی تشکر کنم که برای این تیم کار زیادی کردند و امیدوارم با صعود به المپیک پاسخ این زحمات داده شود.
 
پروین درمورد اینکه نظر شما در خصوص بازیکنان جوانی که در این یکی دو سال در فوتبال ایران چهره شده‌اند،‌ افزود: شما ببینید تیم‌هایی مثل پرسپولیس، استقلال، استقلال خوزستان و... چه جوان‌های خوبی در این یکی، دو سال به فوتبال معرفی کردند. همین پرویز مظلومی امسال چند چهره در استقلال معرفی کرده که از دیدن فوتبال آنها لذت می‌برم. به نظر من تیم‌ها باید برای پایه‌ها هزینه کنند تا بازیکنان خوبی از دل این جوان‌ها در بیاید.
 
پیشکسوت فوتبال کشورمان در پایان درخصوص اینکه در تیم‌های پایه مشکلاتی وجود دارد که باعث می‌شود بازیکنان جوان نتوانند به‌راحتی به سطح اول فوتبال معرفی شوند، اظهار داشت: باید مدیران باشگاه‌ها پول یک بازیکن را برای تیم‌های پایه خرج کنند که در آن صورت شک نکنید که هر تیم سالی 3-2 بازیکن جوان و مطرح به فوتبال معرفی می‌کند که در آن صورت خیلی از مشکلات فوتبال ما حل خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
سلطان علی پروین.