چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

فراخوان احتمالی خانم محیط زیست به مجلس

شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب: 464989
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به آلودگی شدید و چندین روزه هوای تهران و کلانشهرها گفت: رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست باید با حضور در جلسه غیر علنی مجلس در خصوص تشدید آلودگی و کم کاری خود به نمایندگان توضیح دهد.
فراخوان احتمالی خانم محیط زیست به مجلس
به گزارش جهان به نقل از افکار خبر، فاطمه آلیا نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکار خبر با اشاره به اعتراضات نمایندگان به عملکرد ضعیف و رفتار سیاسی معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در این سازمان گفت: آلودگی هوا چندین روز است که نفس تهران و تهرانی ها مردم شهرهای بزرگ را بریده بطوریکه چندین روز مدارس در این شهرها تعطیل بود.

وی با بیان اینکه آلودگی همچنان در تهران و این شهرها وجودارد، تصریح کرد: متاسفانه سازمان حفاظت از محیط زیست نه تنها اقدامی نمی کند بلکه مشخص است برنامه ای در این زمینه نداشته و ندارد.

عضو فراکسیون اجتماعی مجلس با اشاره به تذکرات مکرر نمایندگان در صحن مجلس در خصوص تشدید آلودگی هوا گفت: نمایندگان به هیئت رئیسه مجلس پیشنهاد دادند تا ابتکار در جلسه غیرعلنی مجلس حاضر شده و ضمن پاسخ به سوالات زیاد نمایندگان در این زمینه، دلایل کم کاری و همچنین رفتارهای سیاسی خود به نمایندگان توضیح دهد.

آلیا با توجه به تعطیلی مجلس در هفته آینده گفت: قطعا نمایندگان بعد از بازگشایی مجلس مجددا پیشنهاد خود را به هیئت رئیسه مطرح می کنند تا ابتکار با حضور در مجلس پاسخگوی عملکرد خود باشد.

وی افزود: انتظار نمایندگان مجلس از رئیس جمهور این است که به تقاضا و اعتراضات نمایندگان توجه کند و به عملکرد ضعیف ابتکار واکنش نشان دهد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: این فراخوان نمایندگان از ابتکار برای بی تفاوتی در خصوص تهدید سلامت مردم و افزایش مرگ و میر به خاطر آلودگی هواست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *