سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

پلمپ ۳ مرکز درمانی در تهران

شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب: 464949
رئیس اداره محیط زیست شهر تهران از پلمپ ۳ مرکز درمانی در تهران به علت تخلف از شیوه‌های استاندارد امحای پسماند خبر داد.
به گزارش جهان، رئیس اداره محیط زیست شهر تهران از پلمپ ۳ مرکز درمانی در تهران به علت تخلف از شیوه‌های استاندارد امحای پسماند خبر داد.

محمدحسین بازگیر در گفت‌و‌گو با ایلنا در مورد آخرین وضعیت مراکز درمانی که برای امحا زباله و پساب خود دچار مشکل هستند، گفت: ما در گذشته ۲۰ مرکز متخلف را به مراجع قضایی معرفی کردیم که برای برخی از آن‌ها حکم قضایی صادر شد و برخی نیز مشکل خود را حل کردند و یا برنامه زمانبندی برای رفع مشکل خود ارائه دادند. در روزهای اخیر نیز مجددا ۵ واحد متخلف جدید را به دستگاه قضایی معرفی کردیم.

وی ادامه داد: از میان ۲۰ مرکز درمانی که به مراجع قضایی معرفی شده بودند؛ ۳ واحد پلمپ شدند و برای مدیران ۳ مرکز نیز محکومیت‌هایی صادر شد.

رئیس اداره محیط زیست شهر تهران با اشاره به اینکه ۷ هزار واحد درمانی در شهر تهران وجود دارد، افزود: امحا پسماند و پساب این مراکز، مساله بسیار مهمی است، بنابراین در حال انجام توافقی سه جانبه میان محیط زیست، وزارت بهدشت و شهرداری تهران برای برنامه ریزی جامع در مورد این مساله هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *