چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۰
یک نفر برای فوتبال تصمیم نمی‌گیرد و بقیه گوش کنند!

پاسخ معنادار کفاشیان به دادکان

شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب: 464911
رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه مجمع بالاترین نهاد تصمیم گیر برای این فدراسیون است در واکنش به اظهار نظر محمد دادکان گفت: الان مثل قبل نیست که یک نفر برای فدراسیون تصمیم بگیرد!
به گزارش جهان به نقل از مهر، علی کفاشیان در پایان مراسم بدرقه تیم فوتبال امید که شامگاه جمعه در هتل المپیک تهران برگزار شد در این مورد افزود: هزینه هایی که از طریق وزارت ورزش و فدراسیون انجام داده ایم را بزودی اعلام خواهیم کرد. نسبت به دوره های قبل دو تا سه برابر برای تیم امید هزینه شده است که بزودی ریز این هزینه ها را اعلام خواهیم کرد.
 
وی در پاسخ به این پرسش که مگر این هزینه ها را آقای کاشانی انجام نداده اند گفت: بخش عمده ای از هزینه سفرها و مسائل اردویی را فدراسیون فوتبال انجام داده است و بخشی را نیز آقای کاشانی تامین کرده اند که بزودی ریز آنها را اعلام خواهیم کرد.
 
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه این تیم لیاقت صعود به المپیک را دارد خاطرنشان کرد: آقای کی روش هم در این مسابقات حضور پیدا خواهند کرد تا ارزیابی دقیقی از بازیکنان تیم های حریف داشته باشند. ضمن اینکه عملکرد بازیکنان تیم امید را هم زیر نظر بگیرند برای اردوی تیم ملی بزرگسالان که فروردین ماه آغاز خواهد شد.
 
علی کفاشیان در مورد تغییراتی که در اساسنامه فدراسیون فوتبال صورت گرفته است گفت: اساسنامه تغییر زیادی نداشته و یکی دو بند است که کمکی به کسانی که می خواهند در انتخابات شرکت کنند نخواهد داشت.
 
وی در مورد اظهار نظر دادکان گفت: باید از خود ایشان بپرسید که منظورشان چه بوده است. فدراسیون فوتبال به این بزرگی را نباید یک نفر بچرخاند. الان مثل سابق نیست که یک نفر در فدراسیون هر چه بگوید بقیه گوش کنند. الان مجمع هست که برای فدراسیون تصمیم می گیرد. هیات رئیسه هم هست که تصمیمات فوتبال را می گیرد. 
 
علی کفاشیان در مورد آخرین وضعیت کارلوس کی روش گفت: حال کی روش خوب است و مشغول گذراندن تعطیلات سال نو میلادی است. در ایمیلی هم که برای ایشان فرستادم پاسخ دادند که حالم خوب است و نگران نباشید.
 
رئیس فدراسیون در مورد غیبت محمد خاکپور در مراسم بدرقه تیم فوتبال امید گفت: قرارداد ایشان را فرستاده ایم تا امضا کنند. قطعا پس از ایشان ما هم امضا خواهیم کرد.
 
وی در مورد پیشنهاد رابین کازان به کارلوس کی روش گفت: کی روش قطعا تا دو بازی فروردین ماه در کنار تیم ملی خواهد بود و بعد از آن درخواست ها و پیشنهاداتی دارد که باید عمل کنیم. اگر این اتفاق نیفتد طبیعتا ایشان می توانند بروند و به پیشنهادات دیگر فکر کنند.
 
علی کفاشیان در مورد اختلافاتی که بین کی روش و اعضای کادر فنی تیم امید وجود دارد گفت: دیگر زمان این حرف ها گذشته است و اعضای کادر فنی تیم امید باید روی کار خودشان تمرکز کنند و به فکر مسائل حاشیه ای نباشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *