جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تساوی دربی تبریز و برد سیاه جامگان

جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۳
کد مطلب: 464876
در تبریز تراکتورسازی تبریز و گسترش فولاد با نتیجه تساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند. محمد ابراهیمی در دقیقه ۳۵ برای گسترش گل زد و خالد شفیعی در دقیقه ۸۰ بازی را به تساوی کشید. سیاه جامگان نیز با نتیجه ۲ بر یک مقابل تیم ته جدولی استقلال اهواز به پیروزی رسید. سوسه (۵۵) و حسین زامهران (۶۶) برای تیم میزبان گل زدند و تک گل استقلال اهواز را حمزه خذیراوی در دقیقه ۸۹ به ثمر رساند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، هفته هفدهم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۴:۳۰ امروز جمعه با برگزاری سه دیدار آغاز شد. تیم های صبا و نفت هم از ساعت ۱۵ به مصاف هم رفته اند که این بازی با دو گل علی قربانی و محمد قاضی (گل به خودی) به نفع نفت میهمان در جریان است.
 
استقلال در ورزشگاه تختی انزلی با نتیجه ۲ بر ۲ مقابل ملوان متوقف شد با این حال با ۳۴ امتیاز و یک امتیاز بالاتر از همنام خوزستانی در رده نخست جدول رده بندی رقابتهای لیگ برتر قرار دارد.
 
جابر انصاری در دقیقه هشتم مسابقه موفق شد روی پاس عرضی آرش برهانی دروازه ملوان را باز کند. ملوان پس از این گل به ارسال متوالی توپ از جناحین دروازه استقلال پرداخت و در نهایت جلال رافخایی در دقیقه ۱۷ با ضربه سر دروازه آبی پوشان را باز کرد.
 
استقلال تنها پنج دقیقه بعد توسط محسن کریمی از حریف خود پیش افتاد.
 
استقلال در ادامه تیم بهتر میدان بود و حتی در وقت های تلف شده نیمه نخست می توانست گل سوم را به ثمر برساند که سیدحسین حسینی در موقعیت تک به تک مانع به ثمر رسیدن گل شد.
 
در نیمه دوم تیم ملوان برتر از میهمان خود بود و بارها تا پشت هجده قدم استقلال پیش رفت اما موفق به گشودن دروازه حریف خود نشد. استقلال هم ضدحملات را در دستور کار داشت و در دقیقه ۷۲ پس از اینکه سیدحسین حسینی نتوانست توپ اول را مهار کند، سجاد شهباززاده موقعیتی عالی را از دست داد. پنج دقیقه بعد این ملوانی ها بودند که با خطای وحید طالب لو بر روی پژمان نوری صاحب ضربه پنالتی شدند که این ضربه را رافخایی وارد دروازه حریف کرد.
 
بهنام برزای در دقیقه ۹۰ این مسابقه چیزی نمانده بود که با ضربه برگردان دروازه ملوان را باز کند اما توپ این بازیکن با اختلاف اندکی از روی دروازه به خارج رفت.
 
ملوان دو بار در وقت های تلف شده موقعیت گلزنی داشت اما موفق به انجام این کار نشد.
 
محسن ترکی در این دیدار به حنیف عمران زاده از استقلال و محمد آبشک و حسین ماهینی از ملوان کارت زرد نشان داد.
 
در تبریز تراکتورسازی تبریز و گسترش فولاد با نتیجه تساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند.
 
 محمد ابراهیمی در دقیقه ۳۵ برای گسترش گل زد و خالد شفیعی در دقیقه ۸۰ بازی را به تساوی کشید.
 
سیاه جامگان نیز با نتیجه ۲ بر یک مقابل تیم ته جدولی استقلال اهواز به پیروزی رسید. سوسه (۵۵) و حسین زامهران (۶۶) برای تیم میزبان گل زدند و تک گل استقلال اهواز را حمزه خذیراوی در دقیقه ۸۹ به ثمر رساند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *