جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
خسوس خاطره عابدزاده را زنده کرد

حاشیه دیدار پرسپولیس - اس خوزستان 3

پنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۱
کد مطلب: 464751
در حالی که فرشاد احمدزاده حدود 40-50 ثانیه روز زمین افتاده بود بازیکنان استقلال خوزستان بدون توجه به این اتفاق بازی را ادامه می‌دادند.
 به گزارش جهان به نقل از فارس، پرسپولیس و استقلال اهواز در چارچوب دیداری از هفته هفدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار تا دقیقه 80 با برتری 2 بر صفر پرسپولیس در جریان است.
 
* دقیقه 77 مسابقه فرشاد احمدزاده به دلیل مصدومیتی که برایش به وجود آمد حدود 40-50 ثانیه روی زمین افتاده بود که بازیکنان استقلال خوزستان بدون توجه به این مسئله بازی را ادامه می دادند. سپس بازیکنان پرسپولیس توپ را برای رسیدگی به وضعیت احمدزاده به اوت فرستادند که در این لحظه خسوس گلر استقلال خوزستان بالاسر بازیکن مصدوم پرسپولیس حاضر شد و قصد داشت او را به بیرون از زمین بکشد که این مسئله با برخورد احمدزاده همراه شده و درگیری در میان زمین به وجود آورد. این حرکت خسوس حاضران را به یاد حرکت احمدرضا عابدزاده در یکی از مسابقات آسیایی مقابل تیم کوهانگ کره انداخت که او هم به عنوان گلر پرسپولیس مشابه چنین رفتار را انجام داده بود.
 
*پس از اینکه گلر استقلال خوزستان چنین رفتاری را انجام داد محمود خردبین سرپرست پرسپولیس در نزدیکی خط حاضر شد و نسبت به رفتار این گلر اعتراض کرد که در همین حین او و سرپرست استقلال خوزستان هم بحث کوچکی شکل گرفت.
 
* هواداران پرسپولیس در اعتراض به حرکت گلر استقلال خوزستان علیه او شعاری به زبان انگلیسی سر دادند.
 
*در دقایق پایانی مسابقه رضا نورمحمدی و سوپا مکانی که در این بازی غایب بودند راهی رختکن شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *