پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

لاوروف:ائتلاف آمریکا خودبزرگ‌بین است

چهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۸
کد مطلب: 464602
سرگی لاوروف وزیرخارجه روسیه با بیان اینکه گروه موسوم به جیش الاسلام و احرارالشام گروه های تروریستی هستند و در مذاکرات حل بحران سوریه جایی ندارند، بر ضرورت آغاز روند سیاسی در سوریه تاکید کرد.
به گزارش جهان، مهر به نقل از پایگاه النشره خبرداد: «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه با بیان اینکه گروه موسوم به جیش الاسلام و احرارالشام گروه های تروریستی هستند و در مذاکرات حل بحران سوریه جایی ندارند، اعلام کرد: حل بحران سوریه بر اساس قطعنامه ۲۲۵۴ شورای امنیت امکان پذیر است.
 
لاوروف همچنین به اظهارات ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه پیرامون مبارزه همه جانبه با تروریسم و مقابله با منابع مالی و اقتصادی آن و نیز مقابله با ایدئولوژی تندروانه اشاره نموده و گفت: در برهه اخیر تبعیت اروپا از آمریکا شکل حادتری به خود گرفته است.
 
وی تصریح کرد: ما خواهان آغاز روند سیاسی در سوریه طی ماه ژانویه هستیم.
 
لاوروف با بیان اینکه اگر خودبزرگ بینی ائتلاف واشنگتن نبود ترکیه با این گستاخی در عراق عمل نمی کرد، گفت: واشنگتن متوجه شده که تروریسم در خاورمیانه بسیار خطرناک است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *