شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

سید جلال در فهرست مازاد نفت !

چهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب: 464574
سید جلال حسینی یکی از بازیکنان شاخص این فصل نفت تهران بود که با نظر منصوریان جذب این تیم شد اما این مدافع ملی پوش در نفت با روزهای اوج خود فاصله زیادی داشت.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، یدالله جهانبازی و نانگ و مهدی رحمتی
باشگاه نفت تهران قصد دارد برخی بازیکنان شاخص خود که در نیم‌فصل اول انتظارات را برآورده نکردند را به تیم‌های دیگر واگذار کند.
 
در این گزارش به بررسی شرایط بازیکنانی که جدایی آنها از تیم نفت قطعی شده و یا احتمال جدایی آنها زیاد است پرداخته شده است.
 
سید جلال حسینی یکی از بازیکنان شاخص این فصل نفت تهران بود که با نظر منصوریان جذب این تیم شد اما این مدافع ملی پوش در نفت با روزهای اوج خود فاصله زیادی داشت. او در حین تمرینات دچار مصدومیتی طولانی مدت شد و تا امروز شرایط بازی را پیدا نکرده است.
 
مذاکرات مدیربرنامه‌های سید جلال حسینی با مسئولان باشگاه نفت تهران برای فسخ قرار داد این مدافع ملی پوش چند وقتی است که آغاز شده است. با توجه به رقم قرارداد سنگین سیدجلال حسینی با باشگاه نفت تهران که بخشی از آن نیز در ابتدای فصل به این بازیکن پرداخت شده بود، حدود یک هفته است که مسئولان کمیته نقل و انتقالات باشگاه نفت مذاکرات خود را با مدیربرنامه‌های وی برای فسخ توافقی با این بازیکن آغاز کرده‌اند.
 
اگر چه باشگاه‌هایی مانند فولاد به دنبال جذب سید جلال حسینی هستند و حتی در این زمینه مدیران عامل دو باشگاه گفت‌و‌گوهایی نیز با یکدیگر داشته‌اند اما گفته شده حتی اگر انتقال این مدافع‌ ملی پوش به باشگاهی دیگر تحقق پیدا نکند، وی قراردادش را به طور توافقی با باشگاه نفت تهران فسخ خواهد کرد.
 
پیام صادقیان یکی دیگر از خریدهای منصوریان در این فصل بود که سرمربی نفتی‌ها اعلام کرده بود در اسفندماه 94 وی را به تیم ملی تحویل می‌دهد اما عملکرد نه چندان مطلوب این بازیکن باعث شد تا کمیته نقل و انتقالات باشگاه نفت وی را در لیست فروش قرار دهد.
 
مهدی مؤمنی که فصل گذشته در  استقلال خوزستان یکی از مهره‌های تاثیرگذار و یکی از ارکان اصلی این تیم بود و مانع سقوط آن به لیگ آزادگان شد، در ابتدای فصل پیشنهاداتی از سپاهان و استقلال تهران داشت اما با نظر منصوریان با هزینه‌ای بالا به باشگاه نفت تهران پیوست. با این حال سرمربی نفت نشان داد به این خرید گرانقیمت چندان اعتقاد ندارد و خیلی کم از وی استفاده شد تا اینکه در نیم فصل رضایت‌نامه او برای باشگاه استقلال صادر شد.
 
آلویز نانگ یکی دیگر از خریدهای ابتدای فصل نفت بود. این مهاجم کامرونی نتوانست درخشش فصل گذشته خود در فولاد را داشته باشد و تا پایان هفته شانزدهم فقط 4 گل برای تیم نفت زده که به هیچ وجه متناسب با قرارداد این بازیکن نیست. در حال حاضر باشگاه‌های تراکتورسازی و فولاد به شدت به دنبال جذب این مهاجم هستند و مسئولان باشگاه نفت نیز نسبت به فروش این بازیکن با بالاترین قیمت پیشنهادی موافقند.
 
علیرضا صبوری آزاد، هافبک تیم فولاد نوین یکی از بازیکنانی بود که از فولاد نوین به نفت تهران پیوست اما در عمل استفاده‌ای از این بازیکن نشد تا مسئولان باشگاه نفت وی را در لیست خروج خود قرار دهند، ارشیا جباری هم بازیکنی بود که با حرف و حدیث زیاد از سوی منصوریان در لیست نفتی‌ها قرار گرفت اما حتی یک دقیقه هم برای این تیم بازی نکرد تا او هم به طور رسمی در لیست خروج تیم نفت قرار بگیرد.
 
یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان نفت تهران وحید امیری است که در پایان فصل جاری قراردادش با باشگاه نفت تهران به پایان می‌رسد. برخلاف آنچه در مورد جدایی هافبک ملی پوش نفتی‌ها مطرح می‌شود، شنیده‌ها حکایت از آن دارد که نفتی‌ها به این بازیکن خود نیاز دارند و اجازه رفتن به امیری را نمی‌دهند مگر آنکه پیشنهاد اغواکننده‌ای در مورد صدور رضایت نامه این بازیکن به دست مسئولان تیم نفت برسد که مسئولان باشگاه نفت نتوانند به راحتی از آن بگذرد وگرنه در شرایط فعلی وحید امیری تا پایان فصل در تیم نفت تهران می‌ماند.
 
میثم جودکی هم که در این فصل کمتر به بازی گرفته شد تا پایان فصل به صورت قرضی به راه‌آهن پیوست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *