پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۷
۱

هدیه تولد یک سایت وزارت ارشاد برای یک محکوم امنیتی

دوشنبه ۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب: 464172
خبرگزاری کتاب وابسته به معاونت فرهنگی وزارت ارشاد با انتشار مصاحبه‌ای به استقبال روز تولد رامین جهانبگلو، محکوم امنیتی و خارج‌نشین رفت/ جهانبگلو سال ۸۵ به جرم اقدام علیه امنیت ملی دستگیر شده بود
هدیه تولد یک سایت وزارت ارشاد برای یک محکوم امنیتی
به گزارش جهان به نقل از نسیم، به نظر می رسد حاشیه های وزارت ارشاد تمامی ندارد و هر روز اتفاقی جدید در بخش های مختلف این وزارتخانه می افتد.

در تازه ترین اتفاق، امروز خبرگزاری کتاب(ایبنا) وابسته به خانه کتاب معاونت فرهنگی وزارت ارشاد با انتشار مصاحبه ای با عنوان "درک صحیح از مدرنیسم در مقولات هنری را مدیون کتاب «مدرن‌ها» هستیم" به بهانه بررسی به استقبال روز تولد رامین جهانبگلو، محکوم امنیتی فراری رفت.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000464/nf00464172-1.jpg

رامین جهانبلگو در سال ۸۵ به همراه کیان تاجبخش و هاله اسفندیاری به اتهام اقدام علیه امنیت ملی دستگیر و محاکمه شد و بعدها به خارج از کشور فرار کرد. او در خارج نیز مشغول فعالیت علیه نظام شد و در مصاحبه های متعدد با رسانه های معاند اقدامات داخل کشور خود که از آنها ابراز ندامت کرده بود را از سر گرفت.

جهانبگلو در سال ۸۸ به صف حامیان جریان فتنه پیوست و پس آن نیز تا کنون بارها در دفاع از این جریان سخن رانده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یک همکار قدیمی
محمد آقا اصلاً از شما انتظار نداشتیم