سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

کٌوچ آسیب‌ها و راه مقابله با آن

دوشنبه ۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب: 464111
مدیرعامل سازمان رفاه شهرداری تهران با بیان این مطلب که کارتن خوابی جرم نیست، گفت: اولین برنامه ما در هرندی این است که جرم از آن جا خارج شود.
کٌوچ آسیب‌ها  و راه مقابله با آن
به گزارش جهان به نقل از مهر، فرزاد هوشیار با بیان این مطلب افزود: در محله هرندی ما ۸ هزار پلاک آبی داریم که آن‌ها را به سه دسته سبز، زرد و قرمز بر اساس میزان آسیب تقسیم کرده ایم.

وی افزود: در این میان ۱۰ درصد پلاک‌های هرندی قرمز است؛ یعنی چیزی در حدود ۷۰۰ بلوک که نیاز به مداخله دارد.

هوشیار ادامه داد: ما تجربه یک برخورد اشتباه را در دهه ۷۰ داریم؛ آن زمان این پلاک های قرمز را خراب کردند که باعث کوچ اهالی آن شد، یعنی آسیب ها از یک نقطه به نقطه دیگر منتقل شد.

مدیرعامل سازمان رفاه شهرداری تهران در ادامه با بیان این مطلب که ما در محله هرندی ۷ خوشه کنشی تعریف کرده‌ایم، افزود: اولین مداخله ما طبق برنامه ای که تعریف کرده ایم این است که جرم از این محله خارج شود.

وی تاکید کرد: کارتن خوابی جرم نیست، زورگیری، توزیع مواد مخدر و آشپزخانه های تولید شیشه جرم است که بر اساس اولین خوشه کنشی، رفتن جرم از محله اولویت اصلی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *