شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

اعلام میزان مطالبات صندوق فولاد از دولت

دوشنبه ۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب: 464100
نماینده مردم کرمان در مجلس با اشاره به مشکلات بازنشستگان صندوق فولاد گفت: متأسفانه تا به امروز ۲۰ هزار میلیارد تومان مطالبات صندوق فولاد از دولت است ولی ۳۰۰ میلیارد تومان منابع برای این موضوع در نظر گرفته شده است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز پارلمان در تذکری خطاب به هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: بازنشستگان صندوق فولاد در حال حاضر ۳ ماه است که با مشکلات بسیاری مواجه شده و حقوق خود را دریافت نکردند.

وی خطاب به حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد گفت: جنابعالی جلسه‌ای را در این خصوص برگزار کردید که در آن جلسه مقرر شد، وزیر اقتصاد از طریق خزانه، اعتباری را برای پرداخت حقوق بازنشستگان در نظر بگیرد، اما متأسفانه تا به امروز ۲۰ هزار میلیارد تومان مطالبات صندوق فولاد از دولت است ولی ۳۰۰ میلیارد تومان منابع برای این موضوع در نظر گرفته شده است.

این نماینده مجلس ادامه داد: تنها ۱۵ هزار نفر از بازنشستگان صندوق فولاد در کرمان دارای مشکل هستند و ما نمی‌توانیم روزانه پاسخگوی هزاران بازنشسته باشیم لذا تقاضا دارم مصوبات آن جلسه را اجرایی کنید چراکه در حال حاضر ۹۰ نماینده مجلس موضوع حقوق بازنشستگان فولاد را پیگیری می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *