جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
معاون فرهنگی سازمان بسیج مطرح کرد؛

جشن بزرگ رحمت در مصلای تهران

يکشنبه ۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۹
کد مطلب: 463959
معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین گفت: جشن بزرگ رحمت در شب میلاد پیامبر (ص) روز دوشنبه هفتم دی ماه از ساعت ۱۸ در مصلای بزرگ تهران با حضور عموم مردم و مهمانان از کنفرانس تقریب مذاهب اسلامی برگزار می شود.
به‌ گزارش جهان به نقل از تسنیم، سردار آزادی معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به جشن بزرگ میلاد پیامبر رحمت حضرت محمد (ص) اظهار داشت: «جشن بزرگ رحمت»، در شب میلاد پیامبر اعظم (ص) هفتم دی ماه از ساعت 18 در مصلای بزرگ تهران با حضور عموم مردم و مهمانان کنفرانس تقریب مذاهب اسلامی برگزار می شود.
 
وی با بیان اینکه پیش بینی شده در این جشن از گروه‌های هنری و مولودی خوانی استفاده شود، افزود: در این مراسم آیت‌الله اراکی دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی سخنرانی خواهند داشت و این جشن از شبکه‌های مختلف سیمای جمهوری اسلامی به‌صورت مستقیم پخش می شود.
 
معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین در پایان تصریح کرد: اولین جشن بزرگ رحمت سال 92 برگزار شد و امسال در دومین سال برگزاری جشن بزرگ رحمت مهمانانی از 70 کشور جهان که در کنفرانس اسلامی حضور دارند در این جشن شرکت می کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *