چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ برتر/بازی‌ها قطعا شنبه برگزار می‌شود

استقلالی‌ها حق دارند ولی چاره‌ای نيست

يکشنبه ۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب: 463906
مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ برتر به ابهامات در خصوص برگزاری مسابقات هفته های شانزدهم و هفدهم پاسخ داد.
به گزارش جهان، سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در گفت‌و‌گو با فارس در خصوص اعتراض باشگاه استقلال مبنی بر مناسب نبودن تاریخ دیدار روز شنبه مقابل ملوان اظهار داشت: البته در این مورد آقای مظلومی حق دارند چون ملوان استراحت بیشتری دارد ولی ما چاره‌ای نداشتیم و باید بازی‌ها را برگزار کنیم.
 
وی در خصوص اعتراض مسئولان تیم ملی امید نیز گفت:با این برنامه‌ریزی جدید 9 ملی پوش تیم‌ها باید یکی دو روز بعد به تیم ملی امید ملحق شوند ولی شرایط به یکباره تغییر کرد و ما مجبور بودیم بازی‌ها را به روز شنبه موکول کنیم.ما در این مدت سعی کردیم با تیم ملی امید همکاری کنیم و هدفمان جز این چیز دیگری نیست.
 
مسئول مسابقات لیگ برتر در پاسخ به این سوال که چرا بازی‌های این تیم‌ها به بعد از تعطیلات موکول نشده است گفت:برنامه‌ریزی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خیلی فشرده است و تراکتورسازی و نفت هم باید در آسیا با رقبایشان بازی کنند به همین علت این تغییر امکان پذیر نبود.
 
فتاحی در خصوص اعتراض تیم هایی مثل سیاه جامگان و گسترش فولاد مبنی بر عدم برگزاری بازی در روز شنبه به فارس گفت:در هر صورت همانطور که اشاره کردم تغییر برنامه به یکباره انجام شده و قطعا مسابقات روز شنبه برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *