چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۴
۶

نامه ۲۰۵ نماینده به روحانی درباره جلوگیری از واردات بی‌رویه

يکشنبه ۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب: 463885
۲۰۵ نفر از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به رئیس‌جمهور خواستار جلوگیری از ورود کالاهای مشابه به داخل کشور و تلاش بیشتر برای برون‌رفت از رکود عمیق و بی‌سابقه شدند.
نامه ۲۰۵ نماینده به روحانی درباره جلوگیری از واردات بی‌رویه
به گزارش جهان به نقل از مهر، در پایان جلسه علنی امروز مجلس نامه ۲۰۵ نفر از نمایندگان خطاب به رئیس‌جمهور درباره مشکلات حاکم بر بخش تولید در کشور قرائت شد.

در این نامه ضمن تشکر از تلاش‌های صورت گرفته در حوزه اقتصاد، در خصوص توجه به مشکلات و موانع تولیدکنندگان داخلی در جهت اشتغالزایی و حمایت تولید داخل و جلوگیری از ورود کالاهای مشابه که امکان تولید آنها در داخل وجود دارد و نیز تلاش بیشتر برای برون‌رفت از رکود عمیق و بی‌سابقه‌ای که بر اقتصاد کشور حاکم شده، تاکید شده است.

همچنین نامه ۱۹۶ نفر از نمایندگان خطاب به رئیس‌جمهور قرائت شد؛ در این نامه نمایندگان از رئیس‌جمهور خواسته‌اند تا مسئولیت شورای عالی اجلاس مشهد ۲۰۱۷ را شخصا بپذیرد و امکان برگزاری اجلاس وزرای فرهنگ کشورهای اسلامی را در مشهد مقدس به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام فراهم کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خدا قوت نماینده های پرتلاش . ولی چه فایده که دولت برای حرف شما تره هم خرد نمی کنه پس زیاد زور نزنید این آخر عمریه . اگه دوره بعد سر کار اومدید اونوقت شاید تونستید یه کاری بکنید
Iran, Islamic Republic of
همین. یعنی هیچ راه کار الزامی برای دولت برای جلوگیری از واردات نداریم؟
علی
نامه نگاری بیفایده است. گوش شنوایی نیست. طرح سئوال بهتر جواب می دهد!
شمسايي
كاش زمان درآمد سالانه صد وبيست ميليارد دلاري به يادشان مي افتاد نه بيست ميليارد دلار كه دولت براي پرداخت يارانه وحقوق مشگل دارد
نمایندگان محترم اصولگرا ایام خدمت مستدام . برادران عزیز فرصت خدمت بسیار کوتاه است واگر آنچنانکه دین و مردم از شما انتظار دارند عمل میکردید و با جدیت و نظارت دقیق و به نمایندگی از مردم ، عنان دولت های قبل و فعلی را می کشیدید ، امروز زبان ها بر شما و عملکردتان دراز نبود ، از مجلس اصلاحات اگر شر نرساند ، امید خیری نیست و لی عزیزان فرصت را خوب استفاده نکردید . فاعتبرو یا اولی البصار .
United States
وقتی بنزین این مملکت را الوده میکنن دیگر از کارگاه ها و تولیدی های کوچک انتظار داری حمایت کنن